این است که چرا اپل دو برابر هزینه RAM ارتقاء برای 13-inch MacBook Pro

به تازگی اپل ساخته شده برخی از تغییرات به فروشگاه اپل که در آن برای پایه 13-inch MacBook جوانب مثبت شرکت افزای

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

به تازگی اپل ساخته شده برخی از تغییرات به فروشگاه اپل که در آن برای پایه 13-inch MacBook جوانب مثبت شرکت افزایش قیمت RAM ارتقا از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت به $200. قبل از این شرکت تا به حال تنها به اتهام مشتریان $100. بسیاری تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی باعث این تغییر اما همانطور که معلوم است این یک اشتباه بود.

تبلیغات

هیچ ما به این معنی نیست که اپل ساخته شده یک اشتباه در افزایش هزینه RAM ارتقاء بلکه این شرکت ساخته شده است یک اشتباه در لیست ارتقا به 100 دلار است. صحبت به آستانه اپل توضیح داد که دلیل این تغییر بود برای تصحیح یک اشتباه در, زودتر, قیمت گذاری و که آن را همیشه قرار است به 200 دلار است.

این شرکت ادعا می کند که این تغییر به معنای اطمینان حاصل شود که هزینه های سازگار با مک های دیگر محصولات مانند iMac و Mac mini که هر دو نیز هزینه اضافی $200 برای ارتقاء رم از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت. اما خبر خوب این است که اگر شما دستور داد 13-inch MacBook Pro و پرداخت 100 دلار برای ارتقا RAM اپل خواهد بود تجلیل زودتر خود را قیمت گذاری شده است.

به عنوان آستانه در نت پایه 13-inch MacBook Pro با استفاده از مدل های قدیمی تر LPDDR3 RAM به جای LPDDR4X دیگر در بر داشت مکینتاش مانند مک بوک ایر. این به این معنی است که در حالی که شما پرداخت خواهد شد همان قیمت شما ممکن است لزوما همان عملکرد است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن