Facebook برای درخواست این سگ گواهینامه رانندگی پس از صاحب آن قفل می شود از آن صفحه

وجود دارد برخی از افرادی که عاشق حیوانات خانگی خود را به طوری که آنها ایجاد اختصاصی حساب های رسانه های اجتماعی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

وجود دارد برخی از افرادی که عاشق حیوانات خانگی خود را به طوری که آنها ایجاد اختصاصی حساب های رسانه های اجتماعی برای آنها در سیستم عامل های مانند Facebook و Instagram و ما کاملا آن را دریافت کند. اما از دست دادن دسترسی به این حساب می تواند کاملا بدون هیچ زحمتی به عنوان 33 ساله صاحب سگ امیلی Doucet یافت.

تبلیغات

Doucet قبلا ایجاد یک Facebook profile برای سگ حیوان خانگی خود را حداکثر اما به تازگی هنگامی که در تلاش برای ورود به مکس حساب به تغییر نام خانوادگی خود را به ازدواج او نام Doucet زد به یک مشکل است چرا که او فراموش کرده بود که حساب کاربری رمز عبور. پس از چند تلاش می کند, او در بر داشت خودش قفل شده و اقدام به بازیابی آن.

اما زمانی که همه چیز کمی عجیب و غریب/خنده دار. برای بازیابی یک حساب کاربری Facebook نیاز به دانستن است که شما در واقع صاحب این صفحه شما خواهد خواست برای شناسایی شخصی مانند گواهینامه رانندگی, اما در این مورد حداکثر بودن سگ هیچ راهی برای اثبات خود از او گرفتن یک آزمون رانندگی.

با توجه به Facebook سخنگوی Ruchika Budhraja, "نمایههای به نمایندگی از مردم و خواست ما این است که مردم راه اندازی صفحات اگر آنها می خواهند برای نشان دادن یک نام تجاری, کسب و کار, گروه, سازمان – و یا حیوان خانگی." همانطور که برای Doucet او به نظر نمی رسد بیش از حد در مورد آن ناراحت و کاملا درک می کند که Facebook در حال آمدن است از, اما او همچنین فکر می کند که این شرکت باید کمی بیشتر انعطاف پذیر و درک و به "اجازه دهید مردم از آن لذت ببرید".

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: buzzfeednews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن