پنجره خرید AppleCare تمدید به یک سال

تصمیم گیری در صورتی که صرف چند صد اضافی در گارانتی تمدید شده چیزی است که برخی از ما با مبارزه است. پس از همه،

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

Applecareتصمیم گیری در صورتی که صرف چند صد اضافی در گارانتی تمدید شده چیزی است که برخی از ما با مبارزه است. پس از همه، شما می توانید برای سال ها بدون هیچ مشکلی با دستگاه خود را بروید، به طوری که پول خواهد شد "هدر رفته". در کنار هم، هزینه کردن آن پول اضافی می تواند ارزان تر از پرداخت هزینه برای تعمیر کامل است که می تواند هزینه های بسیاری از بار بیشتر است.

تبلیغات

خوشبختانه برای کاربران اپل، اپل دارای یک پنجره 60 روزه است که در آن آنها می توانند انتخاب کردن برای خرید AppleCare+ پوشش اگر آنها تصمیم می خواهند، به این معنی که آنها دو ماه پس از خرید یک محصول اپل برای تصمیم گیری در صورتی که گارانتی تمدید شده چیزی است که آنها می خواهند. با این حال ، خبر خوب این است که به نظر می رسد اپل خواهد شد که پنجره به یک سال کامل گسترش.

این بدان معنی است که پس از خرید که آی پد جدید، آی فون، و یا کامپیوتر مک و شما در حدود 6 ماه در، شما هنوز هم می توانید واجد شرایط برای خرید AppleCare+ برای آن دستگاه. اما مشخص نیست که آیا این یک تمدید دائمی است یا یک پسوند موقت. دلیل این است که در طول تماس درآمد اخیر ، مدیر عامل اپل تیم کوک گفت که همه گیر بود تاثیر تقاضا برای محصولات AppleCare.

بنابراین با گسترش پنجره ای که مشتریان می توانند آن را خریداری کنند می تواند مشتریان را تشویق به خرید محصولات بیشتر اپل کند. اما، همان طور که گفتیم، معلوم نیست که آیا این یک پاسخ موقت به همه گیر است یا این به یک تغییر دائمی تبدیل خواهد شد، اما در هر صورت، اگر شما قصد خرید یک محصول جدید اپل را در آینده نزدیک داشته باشید، نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید در مورد Applecare. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن