اپل AirPods در مقابل سطح Earbuds: که بی سیم از earbuds شما باید دریافت کنید?

مایکروسافت ساخته شده واقعی خود را بی سیم مدعی موجود در ممکن است, اما چگونه می توانم سطح Earbuds مقایسه با اپل

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

مایکروسافت ساخته شده واقعی خود را بی سیم مدعی موجود در ممکن است, اما چگونه می توانم سطح Earbuds مقایسه با اپل AirPods? خوانده شده در برای پیدا کردن چگونه این دو مجموعه از هدفون پشته.

مایکروسافت براق خاکستری از earbuds نگاه کاملا متفاوت به اپل AirPods (به خصوص شکل) اما مایکروسافت بسیار مخاطبان خاص در ذهن برای این هدفون. سطح Earbuds, همه چیز در مورد بهره وری. برخی از آنها بیشتر ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از: Office 365 ادغام و قابلیت ترجمه به صورت پاورپوینت.

سطح Earbuds آمار فروشگاه در مارس 12, اما چگونه می توانم آنها را نسبت به اپل معروف AirPods و کدام یک را باید شما از این دو است ؟

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

اپل AirPods (2019) در مقابل سطح Earbuds — قیمت

آمازون در حال حاضر اپل نسل دوم AirPods ذکر شده در £159 با شارژ بی سیم و یا £129 بدون. این یک صرفه جویی در £30-40 بعدی به RRP در اپل نشستن.

سطح Earbuds هستند کمی گران تر با مایکروسافت شارژ £199 با پشتیبانی از شارژ بی سیم. که 40 پوند بیشتر از اپل معادل مجموعه.

اپل AirPods (2019) در مقابل سطح Earbuds — طراحی

در حالی که AirPods و سطح Earbuds متفاوت در شکل و نه به خصوص ظریف است. این AirPods از ویژگی های اپل طراحی بنیادی در حالی که سطح Earbuds حال ساده (اما قطعا هیچ گسسته) دایره ای, فاکتور شکل. نه جفت ارز ارائه می دهد بسیار در راه تنوع رنگ با AirPods در آینده فقط سفید و سطح Earbuds در نور خاکستری.

سطح Earbuds آمده با سه جفت از سیلیکون گوش راهنمایی (S/M/L) بنابراین استفاده کنندگان می توانید سفارشی مناسب و استفاده از انزوا سر و صدا. شکل باید کمک به ایجاد یک مهر و موم برای بهتر انزوا سر و صدا و ثبات است. اما ما باید به تست آن خودمان را برای دیدن (یا شنیدن) چگونه موثر این ویژگی است.

به طور منظم AirPods نمی آیند با هر گوش راهنمایی به جای آنها قطع precariously کردن گوش. این همچنین باعث می شود AirPods کمتر مناسب برای تمرینات به عنوان صرف تلو تلو خوردن ممکن است لرزش آنها سست است.

این AirPods نیز فاقد یک IP امتیاز در حالی که سطح Earbuds باید یک امتیاز از IPX4 معنی آنها می تواند ایستادن به یک کمی عرق یا باران.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

اپل AirPods (2019) در مقابل سطح Earbuds — امکانات

سطح Earbuds ترین نقطه فروش منحصر به فرد است که بهره وری خود را برنامه. آنها باید دستیار صوتی کورتانا پشتیبانی از Office 365 ادغام و زنده ترجمه. Office 365 ادغام به معنی کاربران دیکته به اسناد ورد ماندن در بالای ایمیل های چشم انداز و کش رفتن به اسلاید بعدی در پاورپوینت بدون در نظر گرفتن تلفن خود را. سطح Earbuds استفاده کنندگان حتی می توانید فعال کردن live در صفحه شرح و ترجمه و پاورپوینت خود را به کلمات ترجمه شده به 60+ زبان در پرواز است.

این AirPods نیز ارائه صدای با کمک سیری و هر دو هدفون می توان پیمایش با کنترل های لمسی. این AirPods کنترل های لمسی اجازه می دهد تا شما را به بازی و جست و خیز آهنگ ها و پاسخ به تماس در حالی که سطح Earbuds به شما اجازه انجام تمام کارهایی که و همچنین به عنوان triple tap for Spotify و تنظیم حجم با حرکات ضربه تند وشدید زدن.

سطح Earbuds ارائه سریع جفت شدن با گوشی های که اندروید بادامی و بالاتر در حالی که AirPods به رخ کشیدن یک کلیک جفت شدن با دستگاه های iOS. اتصال AirPods به آی فون خود را و هدفون را همگام سازی در سراسر حساب آیکلاد شما به جفت یکپارچه با دیگر دستگاه های اپل. اپل ارائه نمی Siri پشتیبانی و یا راه اندازی سریع برای کاربران آندروید هر چند AirPods ارائه یک اتصال سنگ جامد در سراسر هر دو سیستم عامل.

سطح Earbuds شامل SBC و کدک aptX همراه با بلوتوث 4.2 اتصال. این AirPods هستند kitted با بلوتوث 5.0 با تشکر از اپل H1 هدفون تراشه اما این فقط برای تنظیم کردن/ارتباط با دیگر دستگاه های اپل. هر دو جفت همچنین ویژگی های دو میکروفن برای تماس بهبود یافته و کیفیت صدا.

سطح Earbuds ارائه یک کمی طولانی تر عمر باتری هشت ساعت از زمان پخش و 24 ساعت در کل در شارژ مورد. این AirPods از سوی دیگر باید پنج ساعت باتری با 24 ساعت در شارژ مورد. اما AirPods نیز ارائه پیشرفته تر شارژ از جمله ویژگی های شارژ سریع و گزینه شارژ بی سیم مورد.

مرتبط: بهترین هدفون

اپل AirPods در مقابل سطح Earbuds — عملکرد

در حالی که AirPods قطعا یک گام بزرگ از قبلی اپل از earbuds. اما به هیچ وجه آنها ارائه بهترین در کلاس های صوتی.

ابزار صدا نیست به خصوص واضح و خواننده ها فاقد جزئیات است. باس می تواند کثیف و ضعیف تعریف شده و کیفیت صوتی می تواند به خطر بیافتد با حضور محیطی صدا است که می تواند لغزش در با توجه به ضعیف انزوا سر و صدا.

این AirPods ارائه صدا بهبود یافته برای کاربران آی فون به دنبال ارتقاء سیمی از earbuds که در آمد اما این هدفون برای دوست داران واقعی موسیقی.

مایکروسافت می گوید که این سطح از Earbuds ارائه "غنی و همهجانبه Omnisonic صدا" به لطف سفارشی طراحی شده رانندگان است. این کدک aptX نیز باید کمک هدفون در ارائه صدا با کیفیت بالا. ما باید صبر کنید تا زمانی که ما دست ما در سطح Earbuds به دیدن و شنیدن صدای آنها و نحوه اندازه گیری آنها به AirPods.

اپل AirPods در مقابل سطح Earbuds – حکم اولیه

این که آیا شما انتخاب می کنید اپل AirPods یا مایکروسافت Surface Earbuds آن اساسا پایین می آید به چه ویژگی های شما به دنبال آن هستید.

اگر شما یک کاربر آی فون که prioritises راحتی شما عشق AirPod سریع جفت شدن و اتصال سنگ جامد و همچنین به عنوان اپل پیشرفته تر باتری امکانات از جمله سریع و شارژ بی سیم.

اگر شما در حال معتاد و وابسته به مایکروسافت مجموعه ای از برنامه های شما قطعا درک سطحی از Earbuds Office 365 ادغام زنده ترجمه و کمی عمر باتری طولانی تر. و بر اساس مشخصات سطح Earbuds بهتر خواهد بود مناسب برای کار پس از جلسات باشگاه به دليل مناسب و IP مقاومت امتیاز.

مگر اینکه شما قصد استفاده از مایکروسافت آفیس و ترجمه ویژگی های AirPods ارائه ارزش بهتر و هزینه £40-70 کمتر است.

کیفیت صوتی یکی دیگر از منطقه ما نیاز به تایید اما نه به نظر می رسد برای دوست داران واقعی موسیقی. اگر کیفیت صدا است عامل تصمیم گیری برای شما, سپس نگاهی به لیست ما را از بهترین های بی سیم از earbuds.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب