آمازون راه اندازی Livestreaming پلت فرم برای کسب و کار

کشش است که عمدتا شناخته شده بودن یک livestreaming پلت فرم با هدف پارسه اگر چه در سال های اخیر گسترش یافته است

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399
کشش است که عمدتا شناخته شده بودن یک livestreaming پلت فرم با هدف پارسه اگر چه در سال های اخیر گسترش یافته است به پوشش غیر از فعالیت های بازی. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد آمازون می خواهد برای گسترش حرکت یا کشش ناگهانی جریان تکنولوژی برای پوشش نه فقط بازی بلکه به عنوان کسب و کار خوب در قالب یک پلت فرم جدید به نام آمازون تعاملی تصویری خدمات.
تبلیغات

اگر این برای تلفن های موبایل آشنا است چرا که در اوایل سال جاری از آن شایعه شد که آمازون به دنبال شاید اجازه می دهد کسب و کار برای میزبان livestreams در حرکت یا کشش ناگهانی. به گزارش نیمه دقیق باشد زیرا در حالی که آمازون نمی توان با استفاده از کشش برای میزبان کسب و کار آنها خواهد شد با استفاده از کشش جریان تکنولوژی برای کمک به قدرت این پلت فرم جدید.

با توجه به آمازون "آمازون IVS حذف هزینه و پیچیدگی در ارتباط با راه اندازی زندگی می کنند تعاملی تصویری جریانهای مشتریان اجازه می دهد به تمرکز بر ایجاد تعامل با تجارب خود را برای بینندگان. آمازون IVS به طور کامل مدیریت خدمات است که باعث می شود با کیفیت بالا زندگی می کنند جریان ویدئو های موجود برای بینندگان در سراسر جهان با تاخیر است که می تواند در کمتر از سه ثانیه (به عنوان مخالف به 20-30 ثانیه) بنابراین مشتریان دیگر نیاز به ایجاد یک معاوضه بین تعامل و کیفیت خدمات است."

آمازون نیز امیدوار به مجموعه خدمات خود را جدا از سیستم عامل های دیگر که ارائه جریان مانند Facebook و YouTube. این کار انجام خواهد شد اجازه می دهد کسب و کار خود را سفارشی کردن جریان مانند نشان دادن اطلاعات اضافی هنگامی که یک محصول به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش اضافه کردن یک دکمه فروش برای محصولات خاص ،

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آمازون و کشش. منبع: مطبوعات.aboutamazon



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن