هوش مصنوعی به زودی می تواند به تعیین آنچه باعث می شود یک رابطه موفق

آنچه برای یک رابطه موفق? بسیاری از مردم بر این باورند که ارتباطات کلیدی است اما می تواند وجود داشته باشد ؟ ما

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399
آنچه برای یک رابطه موفق? بسیاری از مردم بر این باورند که ارتباطات کلیدی است اما می تواند وجود داشته باشد ؟ ما فرض می توان آن را ذهنی اعم از فردی به فرد اما محققان در دانشگاه وسترن پیشرو مطالعه کنید اگر شاید AI می تواند کمک به آن را بیشتر قطعی.
تبلیغات

این انجام شد با جمع آوری اطلاعات از 11,196 و از 43 دهد. سپس محققان با استفاده از یک جنگل تصادفی طبقه بندی الگوریتم به کمک شانه را از طریق داده ها به نگاه کردن یک الگوی است که می تواند کمک به آنها را تعیین چه صفات یک رابطه موفق.

بر اساس آنچه که آنها تا کنون یکی از قابل اعتماد ترین پیش بینی از روابط موفق این باور است که شریک زندگی خود را به طور کامل متعهد به رابطه. وجود دارد همچنین عوامل دیگر مانند قدردانی رضایت جنسی درک شریک زندگی رضایت و تعارض.

با توجه به غربی استاد روانشناسی سامانتا جوئل "رضايت از روابط عاشقانه معانی مهمی برای سلامت و تندرستی و بهره وری کار. اما تحقیقات در کنندههای رابطه با کیفیت است که اغلب در دامنه محدود و مقیاس و انجام شده به طور جداگانه در فردی آزمایشگاه."

که در روابط فوق العاده پویا و آنچه با این نسخهها کار برای یک زن و شوهر ممکن است لزوما برای شما کار می کنند. جوئل می افزاید: "روابط خاص متغیر شد و حدود دو تا سه بار به عنوان پیش بینی تفاوت های فردی که فکر می کنم مناسب خواهد بود و بسیاری از مردم شهودهای. اما تعجب آور این است که هنگامی که شما تمام ارتباط خاص, داده, در, دست, به تفاوت های فردی در پس زمینه محو."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی). منبع: thenextweb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن