خانه مارلی جدید, گوشی, رفع یک چیز آزار دهنده در مورد بازیافت

House of Marley راه اندازی کرده است Smile Jamaica بی سیم 2 گوشی در یک طراحی جدید در قیمت پایین تر و با تعداد س

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

House of Marley راه اندازی کرده است Smile Jamaica بی سیم 2 گوشی در یک طراحی جدید در قیمت پایین تر و با تعداد سازگار با محیط زیست از ویژگی های.

لبخند جامائیکا بی سیم 2 build بالای اصلی را طراحی و با استفاده از همان گواهی FSC چوب و قابل بازیافت آلومینیوم بدنه در حالی که همچنین افزایش سرعت بافته کابل است که در حال حاضر ساخته شده از 99% بعد از مصرف کننده پلاستیک زباله منابع از بازیافت بطری های آب.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

نه تنها این, اما این بسته بندی جدید Smile Jamaica گوشی در آمده داده شده است کشورهای عضو اکو آگاهانه قبل. این هدفون در حال حاضر کشتی در 100% مقاله فیبر بسته بندی به این معنی که شما نمی خواهد نیاز به جدا کردن مواد قبل از chucking آن را در سطل بازیافت. که باعث می شود آن را راحت تر از همیشه برای انجام کار درست با محیط زیست است.

تا آنجا که مشخصات نگران هستند بی سیم 2 ویژگی بلوتوث 5.0 یک IPX4 مقاومت در برابر آب امتیاز و به رخ کشیدن یک ساعت از باتری با شارژ سریع ارائه دو ساعت از زمان پخش از 15 دقیقه شارژ.

پیشرفت های دیگر که خانه Marley ساخته شده اند عبارتند از: از بین بردن وزن از Smile Jamaica بی سیم' حجیم neckband ترک فقط درهم و برهم کردن-مقاوم در برابر بافته کابل. سه دکمه کنترل پنل ویژگی های یک میکروفون برای تماس.

دو گوش و نکته اندازه در دسترس هستند (S, M) و همچنین به عنوان یک انتخاب از سه رنگ – مس امضا و Rasta.

جدید, گوشی, House of Marley مدیر توسعه محصول جاش Poulsen گفت: "این برای ما مهم است به آن را آسان تر برای مصرف کنندگان به یک تصمیم آگاهانه به سمت بازیافت بسته بندی و یکی که نه سازش تعهد ما برای طراحی پایدار".

"بسته بندی ما همیشه قرار است ما را به ایستادگی کردن در صنعت به عنوان ما را ساخته اند یک تلاش آگاهانه برای استفاده از گواهی FSC مواد, بازیافت کاغذ, بازیافت پت پوشش و کاغذ الیاف روابط به جای پلاستیک استاندارد است. ما حرکت به 100% مقاله فیبر بسته بندی بدان معنی است که کل محتویات بسته هم اکنون می توانید قرار داده و به تک مخلوط-کاغذ recycle bin بدون بدون هیچ زحمتی به طور جداگانه درج شده از مواد مختلف یک مسئله مشترک وقتی که می آید به فرایند بازیافت".

لبخند جامائیکا بی سیم 2 در دسترس هستند برای خرید از خانه Marley, آمازون, HMV و خرده فروشان را انتخاب کنید برای £29.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن