چگونه برای گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز

در زوم یا تیم ملاقات با یکی از همکاران که نمی خواهد متوقف کردن حرکت آن لعنت اسلاید همراه خود را به اشتراک گذاش

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

در زوم یا تیم ملاقات با یکی از همکاران که نمی خواهد متوقف کردن حرکت آن لعنت اسلاید همراه خود را به اشتراک گذاشته صفحه نمایش ؟ این که آیا شما قادر به نگه دارید تا در لحظه یا مجموعهای کامل از دیگر دلایل شما ممکن است بخواهید بدانید که چگونه برای گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز ما رو شما پوشش داده شده است.

گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز به نظر می رسد مانند آن را در اطراف بوده است پس مانند برای همیشه لطفا برای. هر کس ممکن است تا به حال یک دلیل خوب برای استفاده از آن.

خوشبختانه اگر شما یک مبتدی ویندوز را آسان می کند – آن را به برخی از موارد آن را در واقع فقط فشار یک دکمه. ویندوز نیز ارائه راه حل های پیچیده تر برای بیشتر نیازهای خاص و فوق العاده مفید است.

کمی متفاوت ابزار به screenshotting که ویندوز ارائه می دهد است "Snipping Tool". این اجازه می دهد تا شما را به استفاده از اندازه بندی مجدد جعبه را به یک ضبط از صفحه نمایش – نرم افزار قطعه از نرم افزار برای گرفتن یک ضبط از یک بخش خاص از صفحه نمایش. ما خواهد شد با تمرکز بر روش های سنتی تر از screenshotting (از طریق چاپ صفحه کلید).

مرتبط: چگونه برای دانلود ویندوز 10

چگونه برای گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز

در حالی که گرفتن عکس از صفحه نمایش در ویندوز بسیار ساده سیستم عامل اجازه می دهد تا شما را به انجام آن را در تعدادی از راه هایی برای راحتی شما. بیایید شروع با شما کل صفحه نمایش:

  • به سادگی پیدا کردن کلید مشخص شده "PrtSc" کلیک کنید و آن را
  • تصویر در حال حاضر در کلیپ بورد خود را
  • سر به یک برنامه ویرایش تصویر مانند رنگ برای قرار دادن در خود تصویر
  • شما هم اکنون می توانید ویرایش و یا ذخیره تصویر

در نظر گرفتن یک تصویر از کل صفحه نمایش هنجار برای یک مدت زمان طولانی در حال حاضر, شما می توانید یک تصویر از یک پنجره خاص:

  • در این پنجره شما می خواهم به تصویر کلیک بر روی نوار منو در بالای صفحه
  • کلیک کنید و Alt و Prt Sc با هم
  • شما در حال حاضر باید یک تصویر از پنجره در کلیپ بورد خود را
  • قرار دادن تصویر به یک برنامه ویرایش تصویر مانند رنگ

حتی بیشتر های اخیر علاوه بر ویندوز است فورا صرفه جویی در تصویر به عنوان یک فایل. این است که فوق العاده مفید است اگر شما نیاز به یک مقدار زیادی از تصاویر یکی پس از دیگری پس لازم نیست که زمان برای صرفه جویی در هر خودتان. در اینجا چگونه شما آن را انجام دهید:

  • دکمه Prt Sc و کلید لوگوی ویندوز با هم
  • صفحه نمایش باید کم نور نشان می دهد یک تصویر گرفته شده
  • شما می توانید دسترسی به این تصاویر در "تصاویر" > تصاویر"

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن