چه جدید در آندروید 11 سیستم عامل اکسیژن برای OnePlus?

OnePlus اعلام کرده است که کاربران OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro هم اکنون می توانند به پیش نمایش توسعه دهنده اندروی

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

OnePlus اعلام کرده است که کاربران OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro هم اکنون می توانند به پیش نمایش توسعه دهنده اندروید ۱۱ دسترسی داشته باشد ۳، همراه با نگاهی به ویژگی های جدید که به OxygenOS 11 می رسه.

OnePlus تحسین گسترده ای از زمان آغاز به کار خود را برای سلب کردن آن به دست آورده اما شسته و رفته افزایش در آندروید. OxygenOS 11 به نظر می رسد هیچ متفاوت است - با کثافوری از ویژگی های جدید این بار در اطراف بیش از حد - که ما نیز منتظر دیدن در آینده OnePlus 8T آمده زمان انتشار.

چه جدید در سیستم عامل آندروید 11 اکسیژن?

در اینجا همه ویژگی هایی که OnePlus به عنوان در این پیش نمایش گنجانده شده است:

"به روز رسانی های کلیدی (...):

  • طراحی بصری جدید (از جمله برنامه آب و هوا، پرتاب، گالری، یادداشت)
  • طرح بندی جدید برای عملیات یک دست راحت تر و راحت تر
  • همیشه در تابع نمایش، از جمله 11 سبک های جدید ساعت
  • تصویر زمینه زنده که با توجه به زمان روز تغییر می کند
  • فونت جدید OnePlus Sans که خوانا بودن را بهبود می بخشد
  • حالت تاریک بهینه شده، از جمله توانایی روشن و خاموش کردن خودکار و میانبر در تنظیمات سریع
  • 3 تم جدید ذن حالت، گزینه های زمان بندی بیشتر، و ویژگی گروه جدید به شما اجازه می دهد حالت ذن را با دوستان خود تجربه
  • تابع گالری جدید که به طور خودکار یک داستان هفتگی بر اساس عکس ها و فیلم های شما ایجاد می کند"

لمس کردن بر روی برخی از جدید آندروید قابل توجه 11 اکسیژن ویژگی های سیستم عامل, به خصوص در میان دستگاه های آندروید, تلفن های بزرگ کاملا همه جا در حال حاضر. بنابراین معرفی یک حالت یک دست به روز شده برای تجربه "راحت تر و راحت تر" قطعا یک ویژگی خوش آمد گویی است.

همیشه نمایش در اطراف برای برخی از زمان در حال حاضر بوده اند و حتی آن را به ساعت های اپل ساخته شده است. ویژگی دستی برای صرفه جویی در باتری مفید است در حالی که هنوز هم قادر به بررسی اعلان ها و مانند آن، بنابراین آن را یک حرکت خوب توسط OnePlus.

همه عاشق حالت تاریک تا خوش بینی این ویژگی به نظر می رسد مانند یک بدون مغز برای OnePlus. همچنین این شرکت در حال اضافه کردن یک ویژگی در حال حاضر در برخی از گوشی های دیگر آندروید و همچنین iOS, و این گزینه را به حالت تاریک روشن و خاموش به طور خودکار. قادر بودن به ضامن حالت از طریق تنظیمات سریع نیز علاوه بر فوق العاده راحت است.

به یاد داشته باشید، این یک پیش نمایش توسعه دهنده / بتا است بنابراین آن را واقعا برای در نظر گرفته شده است، خوب، توسعه دهندگان و همچنین جمعیت علاقه مندان به فن آوری است. در نور این, OnePlus لیست مسائل شناخته شده از ساخت فعلی:

  1. برخی از برنامه های شخص ثالث ممکن است آنطور که انتظار می رود عمل نکنند
  2. مسائل ثبات سیستم
  3. مسائل ثبات شبکه در برخی حالات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از پیش نمایش توسعه دهنده OnePlus this link و کاهش خطر به تلفن خود، شما می توانید این لینک که در آن OnePlus جزئیات برنامه را به طور کامل دنبال کنید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن