برندگان و بازندگان: پوشیدن سیستم عامل در نهایت یک سلاح مخفی در حالی که مصرف کنندگان از دست دادن را به نینتندو

بار دیگر تکرار برندگان و بازندگان ما فرصتی برای نگاه به عقب بیش از برخی از بهترین (و بدترین) سرفصل برای ضربه ز

توسط POSHTIBANNEWS در 22 تیر 1399

بار دیگر تکرار برندگان و بازندگان ما فرصتی برای نگاه به عقب بیش از برخی از بهترین (و بدترین) سرفصل برای ضربه زدن به اخبار و در این زمان ما پوشیدن سیستم عامل و نینتندو نشسته مستقیما در دیجیتال ما تیررس.

برای پوشیدن OS طرفداران خارج وجود دارد برای برخی از تغییر مورد نیاز را به Google smartwatch نرم افزار ممکن است در نهایت بیش از همه به لطف یک نام تجاری جدید چیپ ست نشان حسن نیت ارائه میدهد از پیکسل.

در حالی که طرفداران نینتندو تا به حال یک اجرای خوب از چیزهایی که در طول چند هفته گذشته به نظر می رسد به عنوان هر چند بار خوب است در نهایت به پایان آمدن به نینتندو می کشد آن آخرین اشتباه در یک حرکت است که تنها رفتن به صدمه زدن به مصرف کنندگان در دراز مدت است.

TicWatch C2 34 view coloured lighting

برنده: پوشیدن سیستم عامل

این غم به می گویند که نوآوری در عرصه wearables حرکت نمی کند در هر نقطه در نزدیکی به سرعت نسبت به گوشی های هوشمند بازار است. نام تجاری جدید چیپست (از بسیاری از تولید کنندگان) در یک سال داده شده در سال اما طرفداران ساعت هوشمند به تازگی به حال به را با تکنولوژی که نزدیک به دو سال و در برخی موارد حتی بیش از آن.

این هیچ راز به هر کسی که می پوشند سیستم عامل است که در نیاز مبرم به یک لرزش به خصوص اگر آن را می خواهد به مبارزه با اپل دیده بان سری 6 اما با کوالکام در نهایت اعلام بعدی تکرار آن Wear سیستم عامل-محور چیپست زمان برای تغییر ممکن است در نهایت بر ما. ما البته صحبت کردن در مورد SnapDragon پوشیدن 4100 و beefier 4100 Plus.

دو سطح از ورود به کوالکام سخت افزار جدید باید امیدوارم جلب تولید کنندگان به آغوش چیپ ست های جدید و رفتن به جلو. حتی اخیرا در ماه گذشته من بررسی جدید TicWatch نرم افزار 2020 که با وجود اینکه یک جامد ساعت هوشمند در حق خود هنوز بسته در حال حاضر چهار سال SnapDragon پوشیدن 2100 processor.

ذهن تنها همچنان به مسابقه زمانی که شما جشن چشم خود را در مشخصات. به 4100 به علاوه می توانید انجام وظایف تا 85 ٪ سریع تر از 3100 chipset, در علاوه بر این به گسترش عمر باتری تا 25%. این خواهد شد که یک بهبود بزرگ در چند وظیفه ای و برنامه بارگذاری یک نقطه چسبیده در فصل OS سیستم برای سال.

البته بسیار زیاد ارتقا فراهم شده توسط کوالکام یعنی تراشه های جدید ممکن است برای هیچ اگر گوگل نمی کند و این فرصت را نیز پیاده سازی برخی از تغییرات کلیدی به پوشیدن سیستم عامل خود را. هنوز هم اگر سیارات را به نحوی تراز, smartwatch چشم انداز می تواند به دنبال در یک جهش بزرگ رو به جلو است.

بازنده: طرفداران نینتندو

فقط زمانی که شما فکر می کنم نینتندو است که در نهایت در همه کتاب های خوب و در عین حال دوباره (من فکر می کنم Animal Crossing: New Horizons را به عنوان سنگ بنای فرهنگ پاپ در سال 2020) این شرکت تصمیم گرفته است به monopolise بازار دیجیتال فروش از اول عناوین.

به عنوان کسی که اغلب نگاه به امثال ShopTo یا آمازون برای cheeky تخفیف در دانلود کدهای این حرکت به نظر می رسد به جای ناعادلانه مجازات مصرف کنندگان که نمی خرید از طریق فروشگاه الکترونیکی به طور مستقیم – از بین بردن تمام امید وجود دارد که تا کنون یک روز یک تخفیف در نینتندو عناوین.

پس از همه به نفع محیط زیست از امید بستن برای خرید دیجیتال بیش از نسخه فیزیکی است که به خوبی مستند شده است و وجود دارد به سختی به اندازه کافی فضا در قفسه من آن را به عنوان است بدون نیاز به اضافه کردن بازی های اضافی موارد به آن اما این حرکت قطعا به من فکر می کنم دو بار در زمان آینده وجود دارد یک عنوان بزرگ در راه است. تجلیل به کسانی که £49.99 به رها کردن بر روی eShop هر زمان که یک بازی نینتندو به نظر می رسد اما من نمی خواهد یکی از آنها است.

با انتشار مقاله ماریو: اوریگامی پادشاه فقط در اطراف گوشه آن خواهید بود برای دیدن اگر نینتندو تصمیم دارد هر یک تأثیر عمده ای بر بازی فروش و یا اگر از طرفداران بزرگ نیست فقط بیش از حد fussed با تصمیم. یکی از چیزهایی که من می توانم با اطمینان گفت این است که بدون در آخرین دقیقه تخفیف شما نمی بینید من خرید این بازی در راه اندازی. C'mon نینتندو شما در حال شکستن قلب من است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن