این تلویزیون های سونی ادعا می کند 'PS5 آماده'

سونی خواهد بود با انتشار خود PS5 نسل بعدی کنسول بعد از این سال. برای بیشتر قسمت ها, اگر شما در حال حاضر خود یک

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399
سونی خواهد بود با انتشار خود PS5 نسل بعدی کنسول بعد از این سال. برای بیشتر قسمت ها, اگر شما در حال حاضر خود یک تلویزیون باید آن را فقط یک ماده از متصل کردن آن را در و شما تمام مجموعه. اما به نظر می رسد که منجر به راه اندازی کنسول سونی است در واقع اعلام کرد چندین "آماده برای پلی استیشن 5" تلویزیون که ظاهرا بهینه سازی شده برای کنسول.
تبلیغات

در حال حاضر این نیست در واقع تلویزیون های جدید و اعلام شده است اما به گفته سونی این تلویزیون است که شما باید در نظر بگیرید اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از شما PS5 تجربه بازی. این شامل X900H 4K HDR Full Array LED و Z8H 8K HDR Full Array LED مدل.

بنابراین آنچه در مورد این تلویزیون مدل های که باعث می شود آنها بهتر مناسب برای PS5? به گفته سونی "'آماده برای پلی استیشن 5' انواع مدل های تلویزیون نیز به رخ کشیدن حالت بازی است که اجازه می دهد تا کاربران را به طور خودکار بازی در PS5 با زمان تاخیر کم. با تشکر از بازی حالت کاربران می توانند از خواب بیدار هر دو تلویزیون و PS5 در یک بار با DualSense کنترل کننده بی سیم و همچنین یکپارچه کنترل خود PS5 فقط با استفاده از تلویزیون از راه دور."

این تلویزیون همچنین قابلیت صوتی چند فن آوری های صوتی است که با استفاده از صدا موقعیت توییتهایی برای کمک به ارائه اثر از جایی که آنها در بازی. بالاتر وضوح تصویر در این تلویزیون نیز کمک خواهد کرد که ساخت بازی نگاه تیز تر. البته اینکه آیا یا نه شما می خواهید برای ارتقاء به شما, اما اگر شما به دنبال یک تلویزیون جدید این مدل است که ممکن است با توجه به ارزش.

در زمینه تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره Ps5 سونی و تلویزیون های. منبع: sony



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن