TaskRabbit نقد و بررسی: 5 چیزهایی که می دانیم قبل از ثبت نام

این که آیا شما در حال مقابله با یک پروژه بهبود صفحه اصلی و یا نیاز به کمک دارید با یک چالش سخت و طاقت فرسا است

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

این که آیا شما در حال مقابله با یک پروژه بهبود صفحه اصلی و یا نیاز به کمک دارید با یک چالش سخت و طاقت فرسا استخدام کسی ممکن است بهترین راه حل است. وقتی که می آید به پیدا کردن آن کمک TaskRabbit ممکن است یک منبع به ارزش چک کردن.

من اخیرا برای TaskRabbit و جستجو به صورت محلی "Tasker" را ببینید که چگونه این روند خواهد رفت. شما می توانید با استفاده از TaskRabbit برای ارتباط با پیمانکاران در صدها زمینه ها از جمله مونتاژ مبلمان برای تمیز کردن و تحویل و تعمیر. در این مقاله من نگاهی نزدیک تر دقیقا آنچه شما می توانید انجام دهید در TaskRabbit و چگونه این منابع می تواند کمک به شما در پیدا کردن فرد مناسب برای این کار است.

آنچه که در مورد TaskRabbit قبل از شما ثبت نام

آیا شما نیاز به کمک به تمیز کردن در حال اجرا errands در حال حرکت و یا چیز دیگری به طور کامل, شما به احتمال زیاد پیدا کردن یک پیمانکار در TaskRabbit که می تواند به تکمیل این کار است. در علاوه بر این به جستجو برای پیمانکاران محلی شما همچنین می توانید نرخ های ساعتی خواندن تایید و بررسی کتاب خدمات آنلاین.

قبل از اینکه شما یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به جستجو برای مترجمان آزاد در نظر گرفتن این پنج چیز به دانستن در مورد TaskRabbit:

در هر بخش در زیر من به شما ارائه اطلاعات دقیق در مورد خدمات ارائه شده توسط TaskRabbit چگونه به استخدام یک Tasker و بیشتر.

1. چه TaskRabbit?

TaskRabbit است یک وب سایت و نرم افزار (iOS و Android) که اجازه می دهد تا به کاربران برای تحقیقات, استخدام, نرخ و بررسی محلی و ارائه دهندگان خدمات.

در حالی که جستجوی من در بر داشت مترجمان آزاد ماهر در صدها دسته بندی ها از جمله حیاط کار در حال اجرا errands حرکت و بیشتر. با توجه به وب سایت, "آیا شما نیاز به ماهانه شستشو و تمیز کردن و یا کمک های مونتاژ مبلمان TaskRabbit می توانید اتصال شما با یک پیمانکار مستقل در منطقه خود است."

کسانی که پیمانکاران مستقل به عنوان "Taskers" و در حالی که آنها را شخصی تجربه و تخصص TaskRabbit ارائه مجوز خدمات حرفه ای. برای اطلاعات بیشتر این صفحه را در TaskRabbit حمایت مرکز.

2. چقدر TaskRabbit هزینه ؟

زمانی که من جستجو برای چند شغل مختلف آن به سرعت آشکار شد که نرخ ساعتی متفاوت با Tasker. از آنجا که این TaskRabbit ارائه نمی شود تخمین می زند که چقدر یک سرویس خاص هزینه ممکن است.

هنوز, شما قادر خواهید بود برای دیدن دقیق نرخ ساعتی که بریم کار خود را. زمانی که من جستجو برای کسی که برای پاک کردن یک آپارتمان در آتلانتا و من تو را دیدم در دسترس پیمانکاران اعم از 18 دلار به 75 دلار در ساعت است.

تبلیغات

نرخ ساعتی است که شما می بینید در حالی که در حال مشاهده از طریق اطلاعات در مورد فردی Taskers قیمت شما پرداخت (در هر ساعت) اگر شما کتاب که پیمانکار است. این نرخ شامل 15% TaskRabbit هزینه خدمات. اگر وجود دارد هر گونه مواد اضافی مورد نیاز شما هم نیاز به خرید آنها را به خودتان و یا بحث در مورد اضافه کردن یک بازپرداخت به شما فاکتور خود را با Tasker.

علاوه بر هزینه سرویس شما می توانید انتظار برای دیدن یک 15% اعتماد و پشتیبانی هزینه های اضافه شده به فاکتور خود را پس از سرویس کامل شده است. اعتماد و پشتیبانی هزینه 15% از کل فاکتور (به استثنای هزینه و بازپرداخت).

برای مثال اگر من به دنبال به استخدام یک Tasker که هزینه $100 یک ساعت من را ببینید $115 به عنوان نرخ ساعتی که شامل هزینه خدمات. اگر این کار طول می کشد تنها یک ساعت به صورت کامل و بدون مواد اضافی مورد نیاز من می توانید انتظار برای دیدن در مجموع $132.25 در فاکتور که شامل اعتماد و پشتیبانی هزینه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد TaskRabbit هزینه بازپرداخت و پرداخت, بازدید از این صفحه در مرکز پشتیبانی.

3. چگونه TaskRabbit کار می کند ؟

TaskRabbit کار می کند و با اتصال کاربران با پیمانکاران محلی است. این سرویس نیز فراهم می کند دسترسی به تایید رتبه بندی و بررسی است. شما می توانید با استفاده از TaskRabbit برای پیدا کردن در این نزدیکی هست Taskers خوانده شده در مورد مشتریان قبلی تجارب مقایسه نرخ های ساعتی و به اشتراک گذاری نظرات خود را را.

اگر شما به دنبال به استخدام کمک برای یک پروژه و یا خدمات TaskRabbit می تواند یک منبع بزرگ برای پیدا کردن مترجمان آزاد در منطقه شما.

شروع

برای شروع بازدید TaskRabbit آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه برای iOS یا آندروید. در حالی که شما لازم نیست برای ایجاد یک حساب کاربری به عنوان به زودی به عنوان شما بازدید وب سایت و یا برنامه را دانلود کنید من پیشنهاد میکنم آن را از راه. ایجاد یک حساب کاربری است که آسان و رایگان به علاوه شما می خواهید به ثبت نام برای دیدن هر محلی ارائه دهندگان خدمات اطلاعات.

TaskRabbit website home page featuring the main search bar

برای ایجاد یک حساب کاربری کلیک کنید و "نمایش" در برنامه و یا با کلیک بر روی "ورود" در بالای گوشه راست صفحه اصلی وب سایت.

پیدا کردن پیمانکار

بهترین راه برای پیدا کردن یک ارائه دهنده خدمات محلی در TaskRabbit است به جستجو برای این نوع از کار شما نیاز به انجام می شود. زمانی که من برای اولین بار بازدید TaskRabbit وب سایت من کلیک در نوار جستجو و تایپ "تمیز کردن."

از من وجود دارد, پاسخ به چند سوال در مورد این پروژه از جمله محل تخمین من برای مدت طولانی آن را به تکمیل این کار و چند جزئیات دیگر. سپس من کلیک "دیدن Taskers و قیمت."

تبلیغات

TaskRabbit results page showing Taskers in Atlanta that specialize in cleaning

در کنار صفحه نمایش من می توانم نشان می دهد که وظیفه تاریخ و زمان من می خواستم به عنوان به خوبی به عنوان Tasker نوع (نخبگان Tasker یا ارزش بزرگ) به منظور باریک من نتایج بیشتر است. مطمئن شوید برای انجام این کار قبل از شما انتخاب یک پیمانکار برای جلوگیری از هر گونه برنامه ریزی در تضاد است. من نیز قادر به مرتب کردن بر اساس نتایج توصیه می شود, قیمت (پایین یا بالا) و درصد نظرات مثبت و تعدادی از کارهای انجام شده.

جمع آوری اطلاعات و استخدام یک شرکت پیمانکار

هنگامی که شما پیدا کرده ام یک پیمانکار شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما می توانید با کلیک روی نام خود برای مشاهده اطلاعات.

در علاوه بر این به Tasker نام شما قادر خواهید بود تا ببینید که چگونه بسیاری از وظایف مربوطه آنها تکمیل چگونه بسیاری از بررسی مثبت آنها را دریافت کرده ام و یک درصد اطمینان است. شما می توانید در پایین حرکت برای دیدن رتبه بندی و بررسی از مشتریان قبلی. اگر Tasker جمع آوری شده بررسی در بیش از یک دسته شما می توانید انتخاب کنید برای فیلتر کردن نظرات بر این اساس و یا مشاهده همه آنها را.

A Tasker's profile on the TaskRabbit app displaying ratings, reviews, photos and additional information.

زمانی که من در جمع آوری اطلاعات در این نزدیکی هست Taskers که می تواند کمک به تمیز کردن احساس کردم که برنامه جامع تر از سایت. آن را ارائه واضح تر تفکیک رتبه بندی و بررسی و تا به حال عکس هایی که من قادر به پیدا کردن آنلاین.

Taskers' پروفیل همچنین شامل یک مقدمه کوتاه و با نرخ ساعتی که شامل TaskRabbit را 15 درصد هزینه خدمات.

اگر شما نگاه کنید به "نخبگان Tasker" کسی مشخصات این بدان معنی است که آنها یکی از TaskRabbit بالاترین امتیاز Taskers و ملاقات مدارک زیر:

  • حفظ یک امتیاز مثبت از 98 درصد یا بالاتر
  • کامل تعداد قابل توجهی از وظایف هر ماه
  • هیچ نقض TaskRabbit را دقیق دستورالعمل بازار

هنگامی که شما پیدا کردن یک چند در دسترس بسیار دارای امتیاز Taskers شروع به مقایسه آنها. مطمئن شوید که به عنوان خوانده شده بررسی مشتری در نظر بگیرید Tasker را امتیاز قابلیت اطمینان و نگاهی به نرخ ساعات روز:. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای انتخاب بهترین پیمانکار برای این کار به دنبال این شش نکته.

پس از شما ساخته شده تصمیم خود را کلیک کنید "را انتخاب کنید و در ادامه" به یک تاریخ را انتخاب کنید و تنظیم یک زمان. اگر شما در حال حاضر ایجاد یک حساب کاربری شما نیاز به انجام این کار در حال حاضر. به سادگی نام خود را وارد کنید, ایمیل, آدرس, کد پستی, و ایجاد یک رمز عبور قبل از ادامه. من بلافاصله یک ایمیل با $5-off promo code برای اولین وظیفه من. آن را معتبر برای تنها یک روز تا مطمئن شوید برای بررسی صندوق پستی خود را قبل از پرداخت.

تبلیغات

Choosing the date and time of a task on TaskRabbit before hiring a contractor

از آنجا شما قادر خواهید بود به منظور بررسی جزئیات پروژه خود را. پس از آن شما خود را وارد کنید و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید شماره تلفن و تایید رزرو خود را.

چه بعدی ؟

هنگامی که شما کتاب Tasker شما $1 مسئول اعمال شده به حساب خود را که ناپدید می شوند پس از 2-3 روز کسب و کار. این است که به منظور بررسی اعتبار کارت اعتباری خود را. واقعی اتهامات ظاهر نخواهد شد در حساب خود را تا زمانی که خود را Tasker کامل کار می کنند.

هنگامی که شما استخدام کسی که شما را قادر به چت با آنها را آنلاین و یا تماس با آنها را در برنامه. TaskRabbit توصیه می کند با استفاده از چت به عنوان اولیه خود را از روش های ارتباطی به طوری که همه چیز مستند در نوشتن. شماره تلفن و آدرس ایمیل را نمی توان با یک Tasker. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماس با Taskers, بازدید از این صفحه در مرکز پشتیبانی.

مطمئن باشید به توافق در تاریخ, زمان و جزئیات پروژه از قبل. شما و خود را Tasker باید تصمیم بگیرید که چه مواد مورد نیاز خواهد بود و کسی که آنها را خرید. شما همچنین باید با هم کار کنند برای برآورد چه مدت این کار را به عنوان این باعث می شود کل هزینه.

هنگامی که کار تکمیل شده است شما دریافت خواهید کرد یک فاکتور برای ساعت کار می کرد به علاوه هر گونه توافق هزینه های. شما همچنین می خواهید قادر به ترک یک بررسی و با ورود به TaskRabbit حساب.

4. چگونه به لغو TaskRabbit

اگر شما نیاز به لغو یک وظیفه شما انجام این کار می توانید از وب و یا TaskRabbit برنامه.

از روی سایت با کلیک بر روی دایره کوچک با سه نقطه در پنجره وظیفه. سپس با کلیک بر روی "لغو شده است." از این برنامه بر روی "وظایف" زبانه را انتخاب کنید و کار. و سپس کلیک کنید "وظیفه info" کلیک کنید و "لغو شده است."

توجه داشته باشید که اگر شما لغو یک وظیفه تایید ظرف 24 ساعت پس از آن برنامه ریزی شده شروع زمان شما شارژ خواهد شد یک ساعت, لغو هزینه در Tasker را در نرخ ساعات روز:. اگر خود را Tasker در حال حاضر به اتمام کار شما نیاز به تماس با آنها را به طور مستقیم. از آنجا, شما توافق می تواند بر تعداد ساعت که ظاهر خواهد شد در فاکتور.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لغو دیدار این صفحه از مرکز پشتیبانی.

تبلیغات

5. نکاتی از Tasker

برای به دست آوردن یک ایده بهتر از چگونه برای پیدا کردن بهترین مترجم آزاد در منطقه خود صحبت من با Tasker و تیم کلارک داوطلب باب میشه. در حالی که شما در حال جستجوی فرد مناسب برای این کار نگه داشتن این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. انعطاف پذیر باشید. شما ممکن است پیدا کردن کامل فارسی به عنوان به زودی به عنوان شما ورود اما Taskers به نظر می رسد در نتایج جستجو تنها اگر آنها در دسترس است. سعی کنید ورود به سیستم در زمان های مختلف در طول هفته و یا تغییر پروژه خود را در تاریخ برای دیدن نتایج بیشتر.
  2. انجام تحقیقات خود را. بیشتر تحقیقات شما را در آن قرار داده نتایج بهتر شما در حال رفتن به دریافت کنید. نگاهی هم به نگاه یک پیمانکار مشخصات اطلاعات خوانده شده بررسی و مقایسه نرخ ساعات روز:.
  3. اعتماد به بررسی. TaskRabbit نیست ویرایش نظرات و Taskers نمی توانید آنها را حذف کنید. خواندن تمام نظرات خوب و بد به یک مروری کامل از یک ارائه دهنده خدمات.

با پیروی از این راهنمایی شما می خواهید به حداکثر رساندن شانس خود را برای پیدا کردن بهترین بسیار فرد واجد شرایط به استخدام.

افکار نهایی

به طور کلی من فکر می کنم TaskRabbit است یک منبع بزرگ برای افرادی که به دنبال پیمانکاران و یا مترجمان آزاد است. فقط به خاطر داشته باشید که لیست شما پیدا کردن در TaskRabbit نیست برای مجوز حرفه ای هر چند Taskers را ارائه شخصی تجربه و تخصص است. آنها همچنین از طریق یک هویت فرایند تایید و بررسی زمینه های جنایی.

من احساس کردم که هر دو وب سایت و برنامه ساخته شده آن را آسان به مقایسه های محلی و ارائه دهندگان خدمات. پس از ایجاد یک حساب کاربری و جستجو برای نزدیکی نمایه خودم من این عمده جوانب مثبت و منفی:

مزایا:

  • قیمت گذاری در صف مقابل. به جای جمع آوری نقل قول شما قادر خواهید بود برای مقایسه نرخ های ساعتی قبل از تماس با هر کسی.
  • راحتی. هر دو برنامه و وب سایت ساده برای استفاده و ساخته شده آن را آسان به مقایسه Taskers و نرخ ساعات روز:.
  • این TaskRabbit شادی تعهد. این تعهد را پوشش می دهد مشتریان برای تا $10,000 ارزش اموال آسیب, آسیب بدنی و یا سرقت تحت شرایط خاصی.

منفی:

  • هزینه های اضافی. 15 درصد هزینه خدمات شامل نرخ ساعات روز به علاوه شما می توانید انتظار اضافی 15% اعتماد و پشتیبانی هزینه در فاکتور نهایی.
  • نه مجوز حرفه ای. اکثر Taskers نیست مجوز حرفه ای و کسانی که نمی تایید توسط TaskRabbit. اگر شما احساس می کنید شما نیاز به یک حرفه ای برای پروژه های خود را, این ممکن است بهترین منبع استفاده کنید.
  • هیچ تماس قبل از استخدام. شما نمی خواهد بود قادر به ارسال هر گونه پیام های, بحث در مورد پروژه اطلاعات بیشتر و یا تماس با مراجع قبل از استخدام.

پس از استفاده از angie's List, sara macdonald و HomeAdvisor, من احساس کردم که TaskRabbit شد بهترین برای پروژه های کوچکتر و خدمات است. در حالی که آن را آسان برای مقایسه نرخ های ساعتی, شما نمی توانید به تماس با ارائه دهندگان خدمات قبل از تصمیم گیری آنها را استخدام. شما همچنین قادر نخواهد بود به منظور بررسی صدور مجوز و یا برای مراجع بپرسید. اگر شما نیاز به کتاب یک جفت دوم دست به سرعت TaskRabbit باعث می شود فرآیند آسان است.

آیا شما تا به حال به استخدام یک شرکت پیمانکار است که شما بر روی TaskRabbit? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب