تلنگر را فراموش کرده ام, برابر و اواز یا موسیقی دو نفره – زنده باد دارای یک تلفن است که تغییر رنگ در تقاضا

تغییرات در دنیای گوشی های هوشمند پا بر جا است چرا که تولیدکنندگان به دنبال قلاب کردن کاربران در نوآوری بزرگ بع

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

تغییرات در دنیای گوشی های هوشمند پا بر جا است چرا که تولیدکنندگان به دنبال قلاب کردن کاربران در نوآوری بزرگ بعدی، پس از سال ها همگنی نسبی در دوران پس از آی فون هستند.

ما در حال دیدن گوشی های تاشو با صفحه نمایش انعطاف پذیر، گوشی های صفحه نمایش دوگانه، بازگشت تلفن تلنگر و حتی راه اندازی در انتظار یک گوشی ال جی با صفحه نمایش است که به شکل T می چرخند. همه به نام گرفتن مشتریان هیجان زده به فرو رفتن به کیف پول خود را یک بار دیگر. با این حال ، قبل از اینکه شما قطره 2k در سامسونگ کهکشان Z برابر 2 ، شما باید از این تلفن chameleonic از Vivo ، که می تواند رنگ در تقاضا را تغییر دهید.

همانطور که توسط آندروید اقتدار خال خال, شرکت چینی یک تلفن با استفاده از یک شیشه الکترومغناطیسی است که احضار برای تغییر رنگ در لحن با گرفتن طرف صفحه نمایش توسعه یافته است. backplate شیشه ای یادداشت تغییرات در جریان الکتریکی به منظور خاموش کردن hues در درخواست کاربر.

مرتبط: بهترین گوشی های هوشمند 2020

دست در ویدیو نشان می دهد رنگ در حال تغییر از آبی عمیق به نقره ای شایع تر در طراحی گوشی های هوشمند مدرن، زمانی که گرفتن منتشر شد. ویدیو مورد نظر را پوشش می دهد آرایه دوربین عقب در داخل, نشان می دهد که بیش از حد ممکن است چیزی که شرکت در حال کار بر روی اما کاملا آماده به نمایش گذاشتن کاملا هنوز.

[محتوای جاسازی شده]

در گذشته ما دیده ایم تلفن های iridescent است که می تواند به نظر می رسد به تغییر رنگ زمانی که manoeuvred، مانند گوشی های هوآوی P سری، بنابراین آن را بسیار سرد برای دیدن چیزی است که در واقع تغییر رنگ است. هنوز هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا ویوو قصد دارد در واقع آوردن فن آوری به گوشی تولید، اما با توجه به رکورد اخیر شرکت در نوآوری ما می خواهم آن را بسیار محتمل در نظر بگیرند. امیدوارم ما بیشتر در مورد این یکی در آینده نزدیک بشنویم، شاید به محض CES در ژانویه 2021.

آیا تلفن های چامه ای راه رو به جلو هستند؟ يا يه گيميک بي معنی ديگي؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن