اپل راه اندازی در iOS 13.5.1 به پچ نادر unc0ver فرار از زندان

اپل نورد از به روز رسانی دیگر برای iOS 13 این بار به پچ محبوب فرار از زندان را قادر می سازد که تایید نشده برنا

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

اپل نورد از به روز رسانی دیگر برای iOS 13 این بار به پچ محبوب فرار از زندان را قادر می سازد که تایید نشده برنامه و نرم افزار نصب شده بر روی دستگاه.

iOS 13.5.1 و iPadOS 13.5.1 در دسترس هستند برای دانلود در حال حاضر که در آدرس فرار از زندان کشف شده توسط گروه هکر Unc0ver که ظهور در اوایل این ماه.

Jailbreaks تبدیل شده اند به طور فزاینده ای نادر در سال های اخیر و هکرها در پشت این یکی ادعا کرد این کار بر روی نسخه از iOS 11 تمام راه را تا به آخرین iOS 13.5 انتشار (از طریق سیمی). این گزارش بر اساس یک روز صفر نقص در iOS فعال است که این هکرها به سرنگونی iOS پادمان.

در آن زمان تخمین زده می شد که آن را به اپل 2-3 هفته به آمده تا با یک پچ اما این شرکت تحویل داده شده است این به روز رسانی فقط هشت روز پس از اصلی گزارش است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

"داشتن کامل فرار از زندان باعث می شود در آینده تحقیقات امنیت ساده تر" Pwn20wnd کسی که کشف فرار از زندان گفت: در اواخر ماه مه.

در حال حاضر اپل به دنبال به آن را تعطیل کند. در یادداشتهای انتشار برای iOS 13.5.1 اپل می گوید: "این به روز رسانی را فراهم می کند به روز رسانی امنیتی مهم است و توصیه می شود برای تمام کاربران."

در یک پست در آن امنیت سایت اپل اضافه شده (از طریق 9to5Mac):

"در دسترس برای: آیفون 6s و بعد از iPad Air 2 و بعد از آن آی پد مینی 4 و بعد و آی پاد لمسی 7th generation

تاثیر: یک برنامه ممکن است قادر به اجرای کدهای دلخواه با هسته امتیازات

توضیحات / کنترل: حافظه مصرف موضوع خطاب شد با دست زدن به بهبود حافظه.

CVE-2020-9859: unc0ver"

اما روشن نیست که آیا فرار از زندان است که هنوز هم قابل استفاده برای آی فون و آی پد کاربران در نسخه های قبلی اپل سیستم عامل تلفن همراه.

اپل توانسته است به حفاظت در برابر فرار از زندان تلاش در سال های اخیر بود اما هنگامی که زیاد در میان هکرها که به دنبال تضعیف اپل تلاش به دیوار روی آن اکوسیستم های iOS است.

و همچنین به عنوان سیستم عامل iOS 13.5.1 و iPadOS 13.5.1, اپل راه اندازی شد منتشر شده watchOS 6.2.6.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن