کهکشان S20 و S20 Plus باید فقط به حال اول خود را مناسب کاهش قیمت

هر دو کهکشان سامسونگ S20 و S20 Plus گوشی های هوشمند شده اند و ضربه را با خود برای اولین بار عمده کاهش قیمت از

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

هر دو کهکشان سامسونگ S20 و S20 Plus گوشی های هوشمند شده اند و ضربه را با خود برای اولین بار عمده کاهش قیمت از طریق John Lewis, سکس با زن £150 تخفیف فراهم شده برای هر گوشی.

در حال حاضر به £679 برای S20 و £849 برای S20 Plus هر دو گوشی نیز با جان لوییس' دو سال تمدید تضمین کند. هنوز مطمئن شوید که به انتخاب می کنید ؟ خوب مشخصات کنار ما قطعا فکر می کنم S20 Plus پیشنهاد برتر معامله به عنوان آن را نیز همراه با رایگان سامسونگ کهکشان دیده بان فعال است.

این S20 و S20 Plus بخشی از سامسونگ در آخرین پرچمدار محدوده نشسته زیر قدرتمند (اما فوق العاده گران قیمت) S20 فوق العاده به کره جنوبی با نام تجاری ترین ویژگی های بسته بندی شده حق بیمه گوشی. هنوز هم هر دو S20 و S20 Plus بسته پانچ و ارائه لمس بیشتر قیمت برای برخی از سامسونگ آخرین نوآوری ها و ارتقاء به خصوص در حال حاضر نرخ تنزیل.

پس چه تفاوتی بین S20 و S20 Plus? در حالی که هر دو ارائه Quad HD+ AMOLED صفحه نمایش S20 Plus نشسته لمسی بزرگتر در 6.7 اینچ به عنوان مخالف به S20 را 6.2 اینچ اندازه. اگر شما عادت به تماشای محتوای ویدئویی بر روی تلفن خود را که صفحه نمایش بزرگتر فقط ممکن است مناسب تر برای استفاده خود را. دیگر از آن, هر دو پیشنهاد افزایش 120 هرتز سرعت رفرش ارائه بیشتر پاسخگو و مایع تجربه زمانی که اسکرول و یا حتی بازی بر روی گوشی شما.

البته از نظر عمر باتری این S20 Plus نیز دست بالا اگر چه آن را حس می کند که با وضوح صفحه نمایش بزرگتر میزبانی 4500mAh همراه به عنوان مخالف به S20 را 4000mAh. وجود سود اضافی با تمام S20 Plus مدل ارائه 5G اتصال در حالی که شما باید برای رها کردن بیشتر از 100 پوند برای دریافت 5G نوع S20.

تنها تفاوت کلیدی بین این دو گوشی است که خود دوربین عقب بسته است. در حالی که S20 Plus نقش میزبان را به کل از چهار سنسور S20 تنها ارائه می دهد سه, اگر شما رضایت بخش خروجی از هر دو. به طور مشابه S20 Plus ترکیبی از یک دوربین 12MP فوق العاده گسترده ای سنسور 12MP زاویه سنسور 64MP لنز تله و DepthVision در حالی که S20 forgoes دومی تخصص در حالت عمودی و ویژگی های واقعیت افزوده.

مسلما آنها هر دو فوق العاده گوشی. اما وقتی که می آید به این معامله شما در حال گرفتن ارزش به مراتب بهتر برای پول در S20 Plus با 150 پوند صرفه جویی در گوشی خود را (به عنوان مخالف به £120 در S20 دستگاه). نه به ذکر است که John Lewis است که به مشتریان رایگان سامسونگ کهکشان دیده بان فعال است که شما قادر به ادعا می کنند بعد از اینکه شما خرید خود را. واقعا آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن