اپل گزارش غیرفعال کردن و ردیابی غارت اپل

اپل گزارش شده است که غیر فعال کردن و ردیابی گوشی های آیفون است که به اتهام سرقت از فروشگاه اپل مکان در طول گست

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اپل گزارش شده است که غیر فعال کردن و ردیابی گوشی های آیفون است که به اتهام سرقت از فروشگاه اپل مکان در طول گسترده ناآرامی های مدنی مداوم در ایالات متحده است.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق اعتراضات انجام شده مسالمت آمیز چندین فروشگاه اپل مکان و دیگر مشخصات بالا خرده فروشان در سراسر ایالات متحده شد تخریب توسط اپورتونيست با دستگاه های صفحه نمایش گزارش به سرقت رفته و از برخی از رسانه ها.

پست های مختلف در رسانه های اجتماعی در حال ظاهرا نشان دادن بر روی صفحه نمایش پیام درخواست فرد در اختیار داشتن تلفن به "لطفا بازگشت به اپل گردو خیابان" که یک فروشگاه اپل محل در فیلادلفیا ،

مرتبط: بهترین آیفون 2020

با توجه به نوشته های این پیام می گوید: "این دستگاه غیر فعال شده است و در حال پیگیری است. مقامات محلی هشدار داده خواهد شد."

در حالی که ما دیده ایم بسیاری از نوشته های همه آنها به نظر می رسد به همان تصویر از همان تلفن با همان پیام است. اپل تایید نشده که آیا اطلاعیه های دقیق (از طریق بازار).

اغلب این بوده است که مشکوک اپل با استفاده از مجاورت تکنولوژی در تظاهرات دستگاه آن معتقد شده اند به سرقت رفته از فروشگاه و ممکن است این اولین بار دیده ایم این تکنولوژی در عمل است. همه غیر از صفحه نمایش گوشی قفل شده است, بنابراین آن را بسیار بعید جدید و باز نشده موجودی گرفته شده از فروشگاه.

با توجه به گزارش هنگامی که پیام هشدار دهنده به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش تلفن نمی تواند خاموش باشد و کاربر مقدار صبر کنید برای باتری برای مرگ آن را به ناپدید می شوند.

روشن نیست چه آن دسته از مردمی که بنا به گزارش ها به سرقت برده اپل از فروشگاه ها در فیلادلفیا واشنگتن دی سی و نیویورک و لس آنجلس فکر می کردند که ممکن است رسیدن به. آن را مانند آنها همیشه می تواند فعال شود بدون اینکه ترسیم ترسیم شده توسط اپل.

تنها راه را به هر گونه پول از آنها ممکن است به آنها را شکستن پایین قراضه قطعات. همچنین ممکن است که برخی از فقیر unsuspecting فرد ممکن است خرید آیفون از یکی از اتهام دزد. بسیاری از دستگاه های ممکن است در نهایت دور انداخته و یا با احتیاط بازگشت به فروشگاه اپل, اگر پیام ثابت می شود دقیق است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن