توییتر بیت کوین کلاهبرداری می بیند بالا حساب های هک شده – دروازه, مشک, اپل, اوباما و بیشتر تحت تاثیر

توییتر مجبور شد به حالت تعلیق در حساب از بسیاری از مشخصات بالا تایید حساب – از جمله امثال بیل گیتس, اپل, باراک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

توییتر مجبور شد به حالت تعلیق در حساب از بسیاری از مشخصات بالا تایید حساب – از جمله امثال بیل گیتس, اپل, باراک اوباما و Elon Musk – پس از آنها هک شد به عنوان بخشی از یک بیت کوین اومدی.

ارسال ها از مشخصات بالا در حساب توییتر دیدم توییتهایی قانع کننده پیروان برای ارسال cryptocurrency به یک آدرس با غلط وعده دریافت دو متعهد در میان در بازگشت.

در پاسخ به این هک که همچنین هدفمند نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن, رپر, Kanye West, مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس و شرکتی از بارگذاری توییتر به حالت تعلیق در توییت از طیف گسترده ای از تایید حساب.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

یک صدای جیر جیر از هک official @حساب کاربری اپل به عنوان خوانده شده: "ما در حال دادن به جامعه ما است و ما معتقدیم که شما باید بیش از حد! تمام بیت کوین ارسال به آدرس زیر ارسال خواهد شد به شما دو برابر شده است. تنها برای 30 دقیقه."

بسیاری از پیام های به اشتراک گذاشته شده مشابه بود اگر چه برخی از حساب و همچنین تعامل با یکدیگر در تلاش هکرها برای قرض دادن مشروعیت به کلاهبرداری است. برای مثال مشک حساب اشاره شده یک صدای جیر جیر از دروازه و نوشته: "من و برادرم بیل گیتس در حال بازگشت به نفع امروز! ایمن ماندن در خارج وجود دارد!"

در تویت ها از توییتر حساب پشتیبانی این شرکت گفت: "ما آگاه هستند از امنیت و حادثه تأثیر حساب در توییتر. ما در حال بررسی و مراحل گرفتن به آن را تعمیر. ما به روز رسانی خواهد شد هر کس در مدت کوتاهی."

این شبکه اجتماعی اضافه شده: "شما ممکن است قادر به صدای جیر جیر و یا تنظیم مجدد رمز عبور خود را در حالی که ما در نقد و بررسی و رسیدگی به این حادثه است."

این حادثه نشان دهنده بی سابقه نقض برای, توییتر, با توجه به حجم بالا و مشخصات ماهیت حساب تحت تاثیر این هک و همچنین پتانسیل خرید اینترنتی از کسانی که فریب کلاهبرداری.

این روشن نیست که چگونه بسیاری از مردم گرفتار شده بودند توسط اومدی و ما انتظار شنیدن یک توضیح کامل از توییتر در روزهای آینده.

در تازه ترین به روز رسانی از توییتر پشتیبانی این شرکت نوشت: "اکثر حساب باید قادر به ارسال دوباره. به عنوان ما همچنان به کار بر روی یک ثابت این قابلیت ممکن است می آیند و بروید. ما در حال کار برای به دست آوردن چیز به حالت عادی بازگشت و به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن