سامسونگ می توانست یک 8TB SSD در آثار

این روزها Ssd ها در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است. در حالی که Ssd ها شده اند در حالی که برای آنها نیست دقیقا به

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

این روزها Ssd ها در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است. در حالی که Ssd ها شده اند در حالی که برای آنها نیست دقیقا به طور گسترده ای به تصویب رسید با توجه به این واقعیت است که آنها فوق العاده گران قیمت اگر چه در سال های اخیر قیمت ها رفته اند پایین بسیار کمی. آنها هنوز هم نه لزوما ارزان, اما آنها قطعا مقرون به صرفه تر از آنچه که آنها استفاده می شود.

تبلیغات

که گفت:, اگر شما به دنبال برای ست کردن کامپیوتر خود را با یک ظرفیت بالا SSD سامسونگ ممکن است این نام تجاری به نگاه کردن به. دلیل این است که به نظر می رسد که یک لیست در آمازون کشف شده برای سامسونگ QVO SSD با عظیم 8TB از ذخیره سازی. بله شما که راست 8TB از ذخیره سازی.

اما قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده وجود دارد برخی از چیزهایی که به یاد داشته باشید. برای شروع قیمت آن می آید در 900 دلار به معنی آن است که قطعا ارزان نیست. ثانیا با توجه به tom's Hardware, آن به احتمال زیاد خواهد شد با استفاده از سامسونگ QLC 3D V-NAND تکنولوژی شبیه به QVO 860 Ssd ها به این معنی است که آنها با تمرکز بیشتر بر روی ذخیره سازی به جای عملکرد (اگر چه این به این معنا نیست که آنها را آهسته).

این فهرست همچنین نشان می دهد که 8TB مدل در دسترس خواهد بود برای سفارش از 24 آگوست به بعد اما مدل 1TB در حال حاضر ذکر شده به عنوان در دسترس است در تاریخ 30 ژوئن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: tomshardware



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن