Rockstar Grand Theft Auto V در حال حاضر رایگان از بازی حماسی فروشگاه

به دنبال یک راه برای تصویب برخی از زمان در طول مستند? اگر شما, سپس مردمی در راک استار و بازی حماسی باید درمان

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

به دنبال یک راه برای تصویب برخی از زمان در طول مستند? اگر شما, سپس مردمی در راک استار و بازی حماسی باید درمان را برای شما. دلیل این است که حماسه اعلام کرده است که Rockstar Grand Theft Auto V در حال حاضر در دسترس به عنوان یک دانلود رایگان از حماسه فروشگاه بازی بنابراین شما می خواهید به حرکت به سرعت اگر شما می خواهید برای گرفتن دست خود را بر روی آن.

تبلیغات

این پیشنهاد اجرا خواهد شد از هم اکنون تا روز 21 مارس و اگر شما آن را دانلود کنید قبل از این پیشنهاد منقضی می شود, آن می تواند شما را به نگه داشتن برای همیشه (تا زمانی که شما یک حساب کاربری با حماسه فروشگاه بازی). این به این معنی است که این نیست برخی بهنگام معامله که در آن بازی حذف خواهد شد پس از ارائه بیش از, بنابراین حتی اگر شما برنامه را بر روی بازی در حال حاضر آن را هنوز هم می تواند ارزش دانلود و نگه داشتن آن را برای بعدا.

حماسه شده است ساخت بازی های رایگان برای دانلود در زمان های اخیر. فقط در هفته گذشته آنها ساخته شده یک بازی مستقل به نام مرگ آینده در دسترس به صورت رایگان و این هفته بازی خواهد بود Rockstar GTA 5. در حالی که این بازی ثابت کرده است که فوق العاده محبوب ما تصور وجود دارد که احتمالا برخی از شما خارج وجود دارد که هنوز به واقع بازی آن در حال حاضر به عنوان خوب به عنوان هر یک آن را به اتمام.

در لحظه ای که راک استار هنوز به طور رسمی اعلام کند عاقبت به GTA 5, اما آخرین ما شنیده, Grand Theft Auto VI منتشر می تواند در سال 2022 و می تواند بازیکنان را به هر دو معاون و Liberty City.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره حماسه, Grand Theft Auto و راک استار بشم. منبع: چند ضلعی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن