آسمان Q وصله پینه کردن معرفی UI جدید صوتی کشف و دیزنی به علاوه در HDR

آسمان گذاشته است بزرگترین تغییر آن س پلت فرم پس از راه اندازی آن طراوت UI و آوردن دیزنی+ در HDR. با HDR در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

آسمان گذاشته است بزرگترین تغییر آن س پلت فرم پس از راه اندازی آن طراوت UI و آوردن دیزنی+ در HDR.

با HDR در حال حاضر در دسترس آسمان Q در ارائه بیشتر بهبود خدمات با قایق از به روز رسانی ورود مشتریان جعبه در هفته های آینده.

شروع امروز (8 جولای) مشتریان را ببینید جدید گسترش یافته UI نمایش; تلویزیون را نشان می دهد و ورزشی داده خواهد شد و خود هاب مرکزی نشان می دهد در مرکز و مرکز ورزشی بود در حالی که پیشرفت به صدا discovery انتظار می رود به آن را بیشتر بصری.

مرتبط با: آسمان Q نقد و بررسی

صدای کشف

با صدای, کشف, آسمان امید به پیدا کردن مطالب و حتی آسان تر است. پیشرفت های ساخته شده به س پلت فرم پیشرفته جستجوی صوتی به آن را بیشتر بصری. آن در حال حاضر شما می دانید که آیا شما در حال اشاره به تم یا گروه فیلم و همچنین بازیگران. می گویند "کمدی با بروس ویلیس" و آن را می آورد تا هادسون هاوک (هر چند که نمی شود ما انتخاب اول) همراه با دیگر مربوط به پیشنهادات. به زودی توانایی به درخواست برای سرگرمی تم مانند 'جدید نشان می دهد', 'هالووین' یا 'کریسمس'.

گسترش UI مشاهده

استاتیک UI نوار از بین رفته است جایگزین پویا تاشو منو در سمت چپ. آن را به باز کردن UI ارائه افزایش دید برای محتوای در س پلت فرم (یک سوم بیشتر در واقعیت). این تغییر به معنی بیشتر, تلویزیون, فیلم, ویدئو, پادکست, موسیقی و بازی توصیه به سوت طریق که آسمان امید را به معنای زمان کمتر در جستجو و زمان بیشتری را به تماشای.

مرتبط: چگونه برای به دست آوردن HDR در آسمان Q

نمایش مرکز

این قابلیت را می دهد در هر مجموعه تلویزیونی خود را hub. نمایش مرکز خواهد بود که در آن تمام فصل, قسمت, ضبط, پخش, برنامه و بر روی تقاضا لینک ها جمع شده بودند.

یک هوشمند جدید را فشار دهید ارائه دسترسی سریع به قسمت بعدی. برای مثال اگر شما در نیمه راه از طریق یک قسمت از باندهای لندنآن را می گویند "ادامه قسمت 3"; و یا اگر این قسمت به پایان رسید, آن را به شما پیشنهاد شروع قسمت بعدی خیلی dissimilarly به Netflix دیده بان بعدی. هوشمند دکمه نیز زمینه حساس پس از آن خواهید سوئیچ بین ادامه, حذف, سازمان دیده بان از شروع بازی و یا بازی در قسمت بعدی بر اساس آنچه که شما تماشا گذشته است.

مرکز ورزشی

این است که برای طرفداران ورزش. شبیه به نمایش مرکز آسمان Q کاربران هم اکنون می توانید تمام آخرین ها, اخبار, فیلم های مستند, پادکست ها و غیره در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند. صحبت می کنند 'فوتبال' به صدای از راه دور و آن شما را به یک صفحه که collates زنده و بر روی تقاضا محتوا از Sky Sports, آسمان, ورزشی, برنامه, BT Sport, زمینی, تلویزیون, یوتیوب و Spotify را در یک مکان. دیگر پشتیبانی ورزشی شامل F1, کریکت, گلف, بوکس, تنیس, و بیشتر. لیگ ها و, رویدادهای ورزشی, اخذ خواهد شد این ویژگی به زودی.

دیزنی+ در HDR

زمانی که دیزنی+ اعلام شد, آسمان Q بود ناامیدی وجود دارد که آن را فقط می توان در HD. پس از HDR به روز رسانی دیزنی+ در حال حاضر در دسترس در HDR با HDR محتوای انتظار می رود در این سرویس از ماه منتهی به کریسمس. پیدا کردن در اینجا چگونه برای به دست آوردن دیزنی علاوه بر خود آسمان Q box اضافه کنید و آن را قبض خود را.

آسمان Q روز کردن آن شروع می شود رول امروز با تمام مشتریان مجموعه ای برای دریافت نونما آسمان Q پلت فرم توسط August 12th.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن