آندروید 11 خواهد آمد با یک سطل زباله می تواند بنابراین شما می توانید بازیابی فایل های پاک شده

بر روی کامپیوتر خود را اگر شما حذف شده و فایل آن را تا پایان در کامپیوتر خود را در سطل زباله می تواند. این انج

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

بر روی کامپیوتر خود را اگر شما حذف شده و فایل آن را تا پایان در کامپیوتر خود را در سطل زباله می تواند. این انجام شده است برای کمک به شما به طور بالقوه بازیابی فایل های شما ممکن است در نظر گرفته شده را حذف کنید اما به طور تصادفی انجام شده است. با این حال بر روی گوشی شما وجود ندارد هر چیزی بسیار شبیه به آن و در حالی که شما می توانید بازیابی فایل های حذف شده, آن را بسیار ساده است.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که در آینده آندروید 11 به روز رسانی به نظر می رسد که گوگل معرفی کرده است یک سطل زباله می تواند ویژگی در سیستم عامل. این بدان معنی است که در صورتی که فایل های حذف شده می توان آنها را در برگرفته به عنوان طولانی به عنوان آن است که بیش از 30 روز پس از آنها حذف شده است.

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده, توجه داشته باشید که بر خلاف سطل زباله می تواند برای ویندوز و macOS به سطل زباله می تواند برای اندروید پنهان است و آن را به خصوص به خوبی سازمان یافته است. ما مطمئن هستیم در صورتی که در نظر گرفته شده بود به طوری که مردم نمی تواند به جاسوسی از طریق خود فایل های پاک شده و یا اگر آن را واقعا هرگز در نظر گرفته شده برای کاربران برای دسترسی به آن در وهله اول.

اما ما فرض صعودی است که این ویژگی در حال حاضر است و باید به طور بالقوه آن را آسان تر برای بازیابی فایل های شما ممکن است به طور تصادفی حذف شده است. آندروید 11 در حال حاضر در مرحله بتا است و باید منتشر شود بعد از این سال.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و گوگل. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن