گوگل به زودی اجازه دهید دوستان Raid هم از راه دور

گوگل بروید و در اصل طراحی شده بود به یک بازی اجتماعی از انواع که در آن بازیکن شد و انتظار می رود به بیرون رفتن

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399
گوگل بروید و در اصل طراحی شده بود به یک بازی اجتماعی از انواع که در آن بازیکن شد و انتظار می رود به بیرون رفتن و راه رفتن در اطراف و بازی با بازیکنان دیگر. با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس آن بازیکنان مجبور به ماندن در خانه. Niantic ترین بخش انجام یک کار خوب در اجرای ویژگی های است که به کمک بازیکنان بازی از صفحه اصلی.
تبلیغات

خبر خوب این است که Niantic است که به دنبال گسترش کنترل از راه دور از ویژگی های بازی از بازی و اعلام کرده است که در آینده به روز رسانی به بازی آنها خواهد بود معرفی کنترل از راه دور خوش آمدید.

با توجه به Niantic, "هنگامی که این ویژگی در دسترس است شما را ببینید + دکمه در هر دو دولتی و خصوصی حمله لابی که شما پیوسته ام در فرد است. پس از ضربه زدن به دکمه + شما قادر خواهید بود به دعوت به پنج تن از دوستان برای پیوستن به شما. دوستان خود قادر خواهد بود برای دیدن raid دعوت خود را در نزدیکی صفحه نمایش و یا در اطلاعیه های فشار. این دعوت را اجازه می دهد آنها را برای ورود به این حمله لابی. دوستان خود را با استفاده از یک پاس تنها هنگامی که جنگ شروع می شود زمانی که آنها پیوستن به لابی."

مسلم آن را نمی ممکن است همان احساس شور و هیجان زمانی که بازیکنان در حال جمع آوری با هم به پایین اما ما گمان می کنم آن را باید انجام دهید در حال حاضر در حالی که این بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد و احتمالا تا یک واکسن است در بر داشت.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های Niantic و گوگل بروید. منبع: pokemongolive



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب