نظر: پادشاهان جنگهای صلیبی 3 شروع از یک استراتژی رنسانس – در اینجا به همین دلیل

این سال می تواند یکی از بهترین بازی های استراتژی است. عظیم از این نوع در حال آماده سازی خود برای گردش جدید و م

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

این سال می تواند یکی از بهترین بازی های استراتژی است. عظیم از این نوع در حال آماده سازی خود برای گردش جدید و مرده franchises در حال افزایش از قبر. به همان اندازه از همه مهمتر همه این بازی ها توجه بیشتر از همیشه به استقبال بازیکنان جدید است.

Total War Saga: تروی را به مجمع خلاق را یاد سری در یک مسیر جدید بعد از این سال. در ضمن Age of Empires 4 نوید احیای یاد RTS سری پس از 15 سال صبر کنید. هر دو بازی در حال ساخت گام های بلندی در بهبود دسترسی (دومی به احتمال زیاد خواهد شد در دسترس خواهد بود بر روی کنسول) با امید جذب بازیکنان جدید به سبک استراتژی است.

این پادشاهان جنگهای صلیبی 3 که به نظر می رسد ساخت بزرگترین تلاش هر چند با شدت مات گراند سری استراتژی تنظیم مناظر خود را در کشیدن در یک جمعیت گسترده تر از همیشه قبل از. Paradox Development Studio اعلام گراند سری استراتژی خواهد بود بازگشت در ماه سپتامبر هشت سال پس از انتشار پادشاهان جنگهای صلیبی 2 (که در حال حاضر رایگان بر روی Steam).

این قطعه از پادشاهان جنگهای صلیبی 3 فیلم دیده ایم که تا کنون شده است کاملا آشکار است. در حالی که بازی هنوز هم به نظر می رسد که مقدار زیادی از عمق خیلی بیشتر تلاش ساخته شده است به استقبال و تشویق بازیکنان جدید است. ابزار مفید-نکات و مشاور تعاملات تکمیل یک آموزش جدید در این کشور ایرلند.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020

Crusader Kings 3

چیزی که حتی بیشتر احتمال دارد به نفع خود بیش از بازیکنان جدید است تصاویری. 3D شخصیت, مدل, انیمیشن های جدید و به طور کامل نونما نقشه را کشیده پادشاهان جنگهای صلیبی حق رای دادن به 2020. که در آن قبل از این بازی گاهی اوقات احساس شما را مدیریت قرون وسطی گسترده وجود دارد در حال حاضر بیشتر در زندگی در هر گوشه ای از گرند استراتژی سیم.

کل سری جنگ چیزی است که از یک روح قوم و خویشی از پادشاهان جنگهای صلیبی – ارتش خود را در حال حرکت در اطراف مانند مهره های شطرنج در حالی که شما را مدیریت امپراتوری خود را از بالا به پایین نمایش بر روی نقشه. گفت: این توانایی به طور مستقیم فرمان و نظارت جنگ است و همیشه جنگ ها بیشتر جریان اصلی از پادشاهان جنگهای صلیبی و با توجه به بازی های تجدید نظر گسترده تر.

در حال حاضر مجمع خلاق است که به دنبال به گسترش است که درخواست تجدید نظر بیشتر است. علاوه بر این از شخصیت قهرمان در جنگ سه امپراطوری قطعا اضافه شین سینمایی درخواست تجدید نظر در این محل تاریخی دقت است. اما برای علاقمندان تاریخ این ویژگی می تواند در و خاموش تبدیل 'قهرمانان' به خطاپذیر, killable بشر و رهبران آنها در اقساط قبلی.

به ویژه در سری بعدی تفرج کل یک جنگ Saga: Troy قهرمان مکانیک است که به ظاهر پله تا درجه یک. ویژگی گرداند و خلاق مجمع انتخاب کرده است یک دوره زمانی که ما می دانیم که بهترین دلیل آن قهرمانان افسانه ای و نه از سابقه تاریخی. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از بحث در میان مورخان که آیا تروی در واقع وجود داشته است.

مرتبط: کوه و تیغه 2 Early Access

آخرین قسط است که قطعا انتخاب هالیوود در طول تاریخ شاید برای اولین بار در تاریخ این سری است. نگاهی به بازی های جدید تریلر – صحنه هستند تقریبا به طور مستقیم برداشته از Troy 2004, فیلم است که در آن براد پیت و اریک بانا آیا نبرد به عنوان افسانه ای قهرمانان آشیل و هکتور.

که لزوما چیز بدی نیست و برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند مقدار زیادی از سرگرم کننده برای یک بازی استراتژی, اما آن را نیز نشان می دهد که برخی از کمی تأثیرات مختلف در حال ساخت خود را در کل سری جنگ. این احتمال وجود دارد یک پیشنهاد برای جذب بازیکنان جدید با re-brand – کمتر گرد و خاکی تاریخچه بیشتر glitzy عمل بسته بندی شده سینما – اما آن کار خواهد کرد ؟

Age of Empires 4 نیز به مجموعه وصله پینه کردن در حال حاضر نسبتا در دسترس فرمول. حق رای دادن فرمول است که قطعا ساده تر از بازی Total War یا پادشاهان جنگهای صلیبی اما واقعیت این سری است که به احتمال زیاد به نظر می رسد در ایکس باکس کنسول آشنایی آن را به یک سطح کاملا جدید در دسترس است.

در حالی که دسترسی ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب موضوع به بحث در مورد آن را واقعا بسیار مهم است. نگاهی به محبوب ترین بازی از این لحظه – امثال Fortnite و فیفا – و شما خواهید دید قابل ملاحظه ای چند موانع ورود. آنها در حال بازی است که ساده انتخاب کنید تا به درک و بازی.

این عناوین استراتژی هرگز آمار Fortnite سطح دسترسی (هر چند سن از امپراتوری تلاش ناموفق, با, بازی موبایل, بازی) اما چیزهای کمی ساده تر قطعا می تواند به گسترش درخواست تجدید نظر خود را. توانایی انتخاب کنید تا Age of Empires 4 بر روی کنسول را بیشتر تضعیف کامپیوتر انحصار بیش از این ژانر در حالی که کل جنگ های سینمایی slickness ممکن است جذب بازیکنان که تا به حال در نظر گرفته شده سری قبل.

ما همچنین به تازگی دیده شده از تمدن ششم و XCOM 2 را یک حرکت به نینتندو سوئیچ بیشتر نشان می دهد که استراتژی توسعه دهندگان بازی ها و دیگر مطالب با تمرکز صرفا بر روی کامپیوتر علاقه مندان است.

این لحظه ای مهم برای استراتژی بازی با پادشاهان جنگهای صلیبی و Age of Empires هر دو احیای یاد و طولانی غایب نوع سری است. این که آیا آن لحظه مهم را در یک قهرمانانه پیروزی یا شکست خرد بستگی دارد موفقیت از این ترفند های جدید.

توسعه دهندگان نیاز به مطمئن شوید که آنها نمی کاهش عمق و پیچیدگی به حدی است که آنها بیگانه هسته فن پایه. اما اگر آنها می توانند جذب بازیکنان جدید و بدون تکان دادن تحسین پایه بیش از حد پس از آن ما فقط ممکن است در آستانه یک بازی استراتژی جدید رنسانس. ما مشتاق برای دیدن چگونه آنها کرایه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن