به دنبال حذف آن، بازیکنان فورتنیت در حال حاضر در یک Bind گیر

به عنوان بسیاری از شما را بدون شک تا به حال شنیده، Fortnite شده است از هر دو iOS فروشگاه برنامه و گوگل بازی ف

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
به عنوان بسیاری از شما را بدون شک تا به حال شنیده، Fortnite شده است از هر دو iOS فروشگاه برنامه و گوگل بازی فروشگاه حذف شده است. در حال حاضر ، حذف از فروشگاه بازی است که بزرگ از معامله به عنوان بازیکن هنوز هم می توانید بازی به طور مستقیم از حماسه دانلود نیست ، بنابراین این حذف چه معنی برای پارسه iOS؟
تبلیغات

معلوم شد که می تواند در آینده مشکلی را ارائه دهد. به گزارش اپیک، آنها ادعا می کنند کسانی که قبلا ً بازی را دانلود کرده و به روز کرده اند می توانند به آخرین نسخه پیش بروند و مانند حالت عادی بازی را ادامه داده و به بازی ادامه می دهد، اما حرکت به جلو، همه چیز ممکن است به حیله و تزحیت دست پیدا کند چرا که قادر به دسترسی به محتوای جدید نخواهند بود.

به گفته ٔ اپیک، "اگر شما قبلاً Fortnite را از طریق فروشگاه App دانلود کرده باشید، شما نباید هیچ مشکلی برای پخش فصل دوم - بروز رسانی فصل سوم ۱۳/۴۰ - که آیا فقط در دستگاه های تلفن همراه بازی می کنید یا آخرین نسخه فورت نیت را در دستگاه های دیگر پخش می کنید، نخواهید داشت. هنگامی که فصل 2 -- فصل 4 آغاز می شود ، بازیکنان دسترسی به Fortnite هنوز هم قادر به بازی 13.40 نسخه از Fortnite ، اما قادر به دسترسی به هر محتوای جدید و یا نبرد جدید عبور.

برای پارسه که قبلا پول صرف خرید V-Bucks، حماسه نیز می گویند که به طور کامل از دست خود را اگر پارسه می خواهید بازپرداخت. در عوض، آنها از بازیکنان می خواهد که اگر می خواهم بازپرداخت با اپل تماس بگیرید. ما مطمئن نیستیم که این وضعیت در نهایت حل خواهد شد، اما در حال حاضر، بازیکنان Fortnite در iOS احتمالا باید به دنبال یک پلت فرم جایگزین، اگر چه که مشکل نخواهد بود، به خصوص به عنوان چیزهایی مانند پیشرفت و خرید همه همگام سازی شده است.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد اندیشه, نرم افزار, حماسه, فورتنیت نبرد رویال و iOS. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب