سامسونگ بعد تاشو تلفن خواهد شد به نام Galaxy Z برابر 2 – گزارش

سامسونگ مجموعه ای اعلام بعدی تاشو گوشی در ماه آینده و در یک گزارش جدید reckons آن خواهید بود لقب Galaxy Z براب

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

سامسونگ مجموعه ای اعلام بعدی تاشو گوشی در ماه آینده و در یک گزارش جدید reckons آن خواهید بود لقب Galaxy Z برابر 2.

SamMobile reckons آن را لاغر در این یک ادعا Galaxy Z برابر 2 است و نام واقعی برای بارها شایعه Galaxy برابر 2. اساسا به نظر می رسد مانند 'Z' معرفی شده برای Galaxy Z تلنگر خواهد شد در حال حاضر شناسایی همه از سامسونگ گوشی های تاشو.

که حس می کند اما می توانست بیشتر حس اگر سامسونگ تا به حال به تصویب نامگذاری از ابتدا. به عنوان برای تلفن خود سامسونگ است که انتظار می رود به ارائه یک نسخه مقرون به صرفه تر از کهکشان برابر که نیست بیش از حد کوتاه £2 ، 000.

شایعات اخیر پیشنهاد کرده اند این دستگاه را به یک بزرگ 7.7 اینچ صفحه نمایش با 120 هرتز سرعت رفرش Qualcomm Snapdragon 865+ پردازنده و 5G اتصال. ما همچنین باید انتظار برای دیدن Android 10 و یک نسخه جدید از سامسونگ یک رابط کاربر زیر بنای سیستم عامل.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

ما انتظار این عاقبت به کهکشان برابر راه اندازی می شود در یک Samsung Unpacked event, رود, را در اوت 5 در کنار توجه 20 سری از گوشی های.

چیز دیگری که ما ممکن است یک 5G نسخه از Galaxy Z, تلنگر, تاشو تاشو سامسونگ راه اندازی در اوایل سال 2020 است. جدید نشت نشان می دهد 6.7-اینچ, تاشو داخلی و صفحه نمایش 1.1 اینچ پوشش صفحه نمایش ممکن است حفظ شود.

این گزارش خارج از چین نیز نشان می دهد آن را به شما می رسند با Snapdragon 865 پردازنده موفقیت Snapdragon 855+ SoC که در صفحه اصلی است. همه در همه, به نظر می رسد به عنوان اگر سامسونگ قصد ندارد از کاهش گسترش آن به نمایش تاشو.

این شرکت همچنین تصور می شود شاخص یک نسخه آرشیو کهکشان Z تلنگر اما این امکان وجود دارد که نمی رسند تا 2021 شاید راه اندازی در کنار کهکشان S30 محدوده. پس از مبارزات خارج از دروازه سامسونگ خواهد بود امید که نسل دوم foldable دستگاه های اعتصاب وتر با مصرف کنندگان به دنبال چیزی جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب