Sony Aibo ربات سگ در حال حاضر قادر به استقبال کاربران در درب

برای هر کسی که صاحب یک سگ, شما می دانید که گاهی اوقات هنگامی که شما به خانه شما پیدا کردن سگ خود را در حال انت

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

برای هر کسی که صاحب یک سگ, شما می دانید که گاهی اوقات هنگامی که شما به خانه شما پیدا کردن سگ خود را در حال انتظار برای شما هیجان در درب. اگر شما می خواهم به تکرار آن تجربه خود را با Sony Aibo ربات سگ شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که در یک به روز رسانی ربات, سونی را معرفی کرده است یک تجربه مشابه.

تبلیغات

اول کاربران نیاز به مشخص کنید که در مقابل خانه خود را است و علامت آن محل به طوری که Aibo می داند که به کجا برود. پس از آن هر زمان که کاربر به خانه می آید و درب را باز می کند و می گوید: عبارت "من خانه هستم" آن را آموزش ربات خود را به دانستن زمان. در تئوری و در طول زمان Aibo سگ قادر خواهد بود برای پیش بینی زمانی که شما در حال آمدن به خانه و حرکت به محل و باید وجود دارد در انتظار شما هنگامی که شما راه رفتن را از طریق درب.

در حال حاضر این سگ Aibo هنوز هم احساس می کند تا حد زیادی شبیه به تازگی به جای در واقع مفید بودن اما همانطور که سونی قبلا گفته بود آنها به دنبال راه هایی برای کمک به سگ "رشد" در طول زمان از طریق به روز رسانی نرم افزار بسیار شبیه به این یکی. همچنین با علاوه بر این از ویژگی های از قبیل این که کمک می کند تا Aibo احساس بیشتر شبیه به یک سگ واقعی تر از همیشه می تواند مشتریان را تشویق به چنگال دلار از 2900 هزینه آن به خود آن است.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره Aibo و سونی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن