چگونه به سازمان دیده بان لیورپول در مقابل چلسی و لیگ برتر جام بلند به صورت رایگان

امروز روز بزرگ برای طرفداران لیورپول و یکی برای رقبا برای جلوگیری از تمام رسانه ها. پس از لیورپول در مقابل چلس

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

امروز روز بزرگ برای طرفداران لیورپول و یکی برای رقبا برای جلوگیری از تمام رسانه ها. پس از لیورپول در مقابل چلسی در لیگ برتر بازی در آنفیلد لیورپول را بلند لیگ برتر جایزه. راهنمای ما به شما می گوید چگونه به سازمان دیده بان به صورت رایگان.

لیورپول در مقابل چلسی kick-off زمان

بازی می شود در جریان در 8:15pm BST و نتیجه گیری خواهد شد در مدت کوتاهی پس از 10:00بعد از ظهر. پس از آن اردن هندرسون و هم تیمی های خود را گام به گام بر روی یک ویژه ساخته شده مرحله در باشگاه معروف Kop ایستاده به دریافت جایزه برتر لیگ. بعد از مسابقه جایزه بالابر برنامه آغاز خواهد شد در حدود 10:30بعد از ظهر زمان انگلستان.

به هیچ عنوان طرفداران اجازه خواهد داشت در ورزشگاه, آسمان, ورزشی است که نشان از بازی به صورت رایگان. آن را در دسترس خواهد بود در آسمان ورزشی لیگ برتر و Sky Sports رویداد اصلی برای مشترکین, اما آن را نیز نشان داده شده است در آسمان و free-to-air, آسمان انتخاب کانال. پوشش شروع می شود در 8:00بعد از ظهر.

شما می توانید لحن به انتخاب در مولتی مدیا آرشیو, باکره, رسانه ها و یا از طریق یک جعبه آسمان. انتخاب کانال نیز در دسترس از طریق مولتی مدیا, نرم افزار بازی برای iOS و آندروید هستند اما این تعداد کانال:

Freeview: کانال 11
آرشیو: کانال 147
آسمان: کانال 159
باکره رسانه ها: کانال 165

موجود Sky Sports مشترکان هنوز هم می تواند دیده بان در آسمان ورزش لیگ برتر کانال و Sky Sports رویداد اصلی. آسمان دارای یک استراتژی جالب در اینجا به شما اجازه تماشای مسابقه با faux صدای جمعیت مبتنی بر رویداد اصلی و یا بدون آن در آسمان ورزش, لیگ برتر.

اگر شما یک آسمان مشترک, شما می توانید در حال حاضر TV Sky Sports عبور برای تماشای غیر رایگان به هوا بازی. این عبور در آمده روزانه, هفتگی و ماهانه طعم و ایده آل خواهد بود به شما اجازه خود را در فوتبال حل کنند. در حال حاضر تلویزیون با این نسخهها کار بر روی دستگاه های متعدد و بنابراین شما می توانید به تماشای این بازی ها بر روی گوشی شما, تلویزیون, لپ تاپ, تبلت یا Chromecast.

دیدن ویجت های زیر را به نگاه در آخرین معاملات در حال حاضر تلویزیون از جمله کیسه یک ماه از این سرویس فقط برای £25.

لیورپول در مقابل چلسی پیش بازی

لیورپول مهر و موم لیگ برتر تاج با رکورد هفت بازی به فراغت اما نتوانسته اند به جمع اوری خود را به بهترین شکل پس از راه اندازی مجدد. آنها امید به پایان شکوفا با پیروزی در آنفیلد مقابل چلسی در شب چهارشنبه. اما ذهن خواهد بود بدون شک در پست مسابقه جشن که Jurgen Klopp طرف خواهد آسانسور لیگ برتر جایزه برای اولین بار به مناسبت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1990 است.

فرانک لمپارد طرف نگاه خواهد کرد برای از بین بردن حزب توسط طرف اول به برنده شدن در یک بازی لیگ در آنفیلد پس از مارس 2017. چلسی می رسند در Merseyside پس از به راحتی مراقبت از منچستر یونایتد برای رسیدن به جام حذفی نهایی در روز یکشنبه. چلسی در واقع زدم لیورپول در جاده ها به ومبلی است.

مرتبط: بهترین تلویزیون های 2020 – 15 چشم ظاهر تلویزیون های هوشمند برای هر خریدار

اگر شما از طرفداران جریان محتوای آنلاین, سپس شما همچنین باید در علاقه مند به ایمن ماندن در حالی که شما در حال انجام آن و حفظ اطلاعات خصوصی خود را به دور از دست هکرها. در صورتی که در این مورد وجود دارد هیچ راه بهتری برای حفظ فعالیت های آنلاین خود را امن تر از اختصاصی VPN.

اجازه می دهد شما را به اتصال از طریق یک آدرس IP مختلف در جایی دیگر در رابطه با داشتن یک VPN می توانید اجازه دهید شما فهرست اینترنت در صلح دانستن که شما امن از چشم کنجکاو از هر کسی که ممکن است به دنبال سرقت اطلاعات شخصی شما.


ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن