کانن اعلام کرد 100 دلار EOS R به روز رسانی سیستم عامل برای توقف حرکت انیمیشن

توقف حرکت انیمیشن می تواند به شدت کار جامع اگر شما در حال تلاش برای ایجاد چیزی خوب است. بدیهی است که داشتن یک

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

توقف حرکت انیمیشن می تواند به شدت کار جامع اگر شما در حال تلاش برای ایجاد چیزی خوب است. بدیهی است که داشتن یک دوربین عالی کمک می کند تا مانند Canon EOS R سری. اگر شما یک EOS R و می خواهم به اب شلپ شلپ کردن در توقف حرکت انیمیشن, پس از آن وجود دارد $100 به روز رسانی سیستم عامل شما می توانید علاقه مند می شود.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که با این سیستم عامل جدید به روز رسانی آن کمک خواهد کرد که با توقف حرکت انیمیشن. دلیل این است که به روز رسانی خود را افزایش دهند دوربین نمایش زنده با وضوح 1920×1280 و در Dragonframe در مقابل 960×640 از قبل است. آن را نیز اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از ویژگی های مانند فوکوس دستی اوج در حالی که افسار به یک اتصال USB.

این به روز رسانی کاملا اختیاری است و مانند ما گفت: به نظر می رسد با هدف عمدتا در حرفه ای که می خواهید برای دریافت بیشتر از دوربین های خود را هنگامی که ساخت انیمیشن استاپ موشن بنابراین اگر شما نمی خواهید به آن را انجام دهد, شما نمی خواهد که به. این به روز رسانی سیستم عامل نصب می شود هنگامی که شما خرید یک جدید EOS R دوربین و یا شما می توانید موجود خود را با دوربین کانن که آن را برای شما نصب.

شرکت می کند توجه داشته باشید که وجود خواهد داشت برخی از محدودیت ها با این به روز رسانی که در آن خروجی HDMI دیگر نمی خواهد در دسترس هنگامی که سیستم عامل نصب شده است بنابراین به نظر می رسد مانند شما نیاز به فکر می کنم این طریق اگر شما می خواهید برای رفتن با آن.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره کانن و دوربین های دیجیتال. منبع: ایالات متحده آمریکا است.کانن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن