این PS5 عالی به نظر می رسد و نسخه دیجیتال این است که یک حرکت بزرگ توسط سونی: آمار اثبات آن

سونی PS5 ویژگی های یک طراحی بسیار عالی و نسخه دیجیتال این است که یک حرکت بزرگ توسط سونی با توجه به بررسی مورد

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

سونی PS5 ویژگی های یک طراحی بسیار عالی و نسخه دیجیتال این است که یک حرکت بزرگ توسط سونی با توجه به بررسی مورد اعتماد' خوانندگان.

این خبر پس از بررسی مورد اعتماد خوانندگان رنگی در آنها صدها نفر برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را در مورد کنسول جدید سونی پس از جریان زندگی debuting در آن طراحی و راه اندازی عناوین هفته گذشته است.

در واکنش به دو نظر اول اگر درخواست های دیجیتال تنها نسخه از PS5 یک ایده خوب است دوم اگر خوانندگان دوست کنسول طراحی شد و پاسخ یکنواخت مثبت است.

به طور خاص حدود 65 درصد از پاسخ دهندگان تایید آنها فکر می کنم انتشار دیجیتال تنها نسخه از PS5 در کنار یک با یک درایو نوری و یک ایده عالی است. به همان اندازه موثر 66.7% سپس افزود: آنها فکر می کنم این کنسول به نظر می رسد فوق العاده, صدای فش فش.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5, نسخه دیجیتال,

هر دو نظر سنجی در حال تعجب آور است. زمانی که سونی خود را نشان داد قصد دارد به انتشار دیجیتال و اپتیکال درایو نسخه از PS5 به طور همزمان آن را تقسیم نظر اعتماد میان ویراستاران.

سردبیر حداکثر پارکر به طور کامل به نفع آن اعتقاد به انتظار قیمت پایین تر آن را یک مقدار بهتر برای بسیاری از افراد که به طور کلی خرید بازی های دیجیتالی به هر حال. مقابله با آن, محاسبات, ویرایشگر, Ryan Jones پیشنهاد می شود در حالی که آن را در ابتدا خواهد بود ارزان تر از هزینه بالاتر از مستقیم ترین Sony فروشگاه خرید دیجیتال آن را بدتر ارزش گزینه دراز مدت.

این تیم به طور مساوی تقسیم بر طراحی. برخی از اعضای تیم آن را مورد ستایش قرار پررنگ شکل و روشنایی به عنوان منحصر به فرد و چشم نواز است. دیگران (از جمله خود من) فکر آن نگاه مانند اوایل 2000s ROG مفهوم دستگاه بهترین در سمت چپ تخته رسم.

کنسول های طراحی دیجیتال و تنها نوع دو از بسیاری از اطلاعیه ها در سونی PS5 رویداد هفته گذشته است.

ژاپنی غول همچنین پرده برداری از یک ثروت از اطلاعات تازه در PS5 راه اندازی عناوین. نکات برجسته شامل رونمایی از افق غرب ممنوع, رزیدنت ایول, 8, مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales, Gran Turismo 7 و چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا. شما می توانید یک لیست کامل از هیجان انگیز ترین عناوین در بهترین ما PS5 بازی ها راهنمای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن