ق متوقف خواهد شد کپی کلیپ بورد خود را در آینده به روز رسانی iOS

اپل را دوست دارد شعار حریم خصوصی محصولات خود و iOS 14 در واقع نشانی از یک کار خیلی خوب که با اطلاع به کاربران

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399
اپل را دوست دارد شعار حریم خصوصی محصولات خود و iOS 14 در واقع نشانی از یک کار خیلی خوب که با اطلاع به کاربران در هر زمان که یک برنامه دسترسی به کلیپ بورد در دستگاه های خود را. برای کسانی که نا آشنا به کلیپ بورد واقع است که در آن هر زمان که شما با کپی کردن یک متن یا تصویر و یا فایل) ذخیره شده است به طور موقت.
تبلیغات

کاربران کشف شده اند که تعداد زیادی از برنامه های کاربردی که در واقع شده است دسترسی به خود را بریده مطالب بدون دانش خود را پس از نصب در iOS 14 بتا و به نظر می رسد که ق بود که در یکی از برنامه های متخلف. با توجه به کاربران آن به نظر می رسد که آنها شده اند دریافت هشدار بسیار non-stop با هر ضربه زدن به کلید آنها را در حالی که با استفاده از این برنامه است.

ق است پس از انتشار بیانیه ای به آستانه در که به آنها توضیح دهید که چه قصد خود بود, اما همچنین توجه داشته باشید که آنها را از بین بردن این ویژگی را در آینده به روز رسانی برنامه. "ما به دنبال این به codepath در پست آهنگساز که چک برای آدرس ها در کارت ویزیت و پس از آن نشان می دهد یک پست عنوان بر اساس مطالب متن از URL. ما ذخیره و یا ارسال کارت ویزیت مطالب. ما با حذف این کد و در حال انتشار ثابت در جولای 14th."

به عادلانه باشد بسیاری از برنامه های کاربردی که داشت به انجام این کار شد و انجام آن به صورت غیر نابکار/مخرب دلایل اما در همان زمان این واقعیت است که آن را انجام داده و بدون اطلاع کاربر ساخته شده آن را احساس می کنم تا حدودی سوال برانگیز است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Apps, iOS, Ios, 14, حفظ حریم خصوصی و ق در. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن