هیتمن 3 را ببینید جهانی از ترور در ژانویه بازگشت 2021 در PS5

IO Interactive اعلام کرده هیتمن 3 سوم ورود در "دنیای ترور' سه گانه آینده به PS5 در ژانویه 2021. در اینجا چیزی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

IO Interactive اعلام کرده هیتمن 3 سوم ورود در "دنیای ترور' سه گانه آینده به PS5 در ژانویه 2021. در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم از جمله اولین نگاه به گیم پلی.

عامل 47 است و دارای یک ماموریت بسیار مهم برای تکمیل و ما بیش از شاد به همراه برای سوار شدن.

زیر را در صدای پای دو عکس عناوین این مخفیکاری ماجرا را یک بار دیگر ببینید ما مورد علاقه کیش سفر در سراسر جهان به عنوان او قتل های بی شماری ستمگران در جستجوی هدف نهایی خود را. در حالی که نشسته در سایه در پست های گذشته این روایت اگر این سه گانه بوده است جای تعجب جذاب است. شما می توانید اولین تریلر زیر:

هیتمن 3, تریلر

ما اولین نگاه اجمالی از هیتمن 3 در طول PS5 بازی نشان می دهد و شما می توانید در تریلر زیر مشاهده کنید. گیم پلی بازی را نشان می دهد Agent 47 انجام آنچه او می کند بهترین و ویژگی های یک زن و شوهر از مکان های مختلف.

مربوط به: چرخ ضامن دار و چکاچاک شکاف از هم جدا PS5

هیتمن 3, تاریخ انتشار,

در حالی که هیتمن 3 نخواهد بود در آینده راه اندازی برای PS5, از آن خواهد شد بسیار به زودی پس از. بازی اعلام شد برای ژانویه 2021 انتشار و به نظر می رسد مثل یک راه خوب برای شروع سال.

توسط Hitman 3 PS5 منحصر به فرد است ؟

ما تصور این قسط سوم را یک بار دیگر شامل همه آن مکان ها و اهداف در راه اندازی به جای امید بستن به صورت اپیزودیک رویکرد مانند بازی اول. آن را به احتمال زیاد نیست منحصر به فرد برای PS5 یا, و بازیکنان می توانند از آن برای رسیدن به ایکس باکس سری X, PC و سیستم عامل های دیگر بیش از حد. هرچند که هنوز به تایید شود.

مرتبط با: همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد DualSense

در اینجا یک نگاه اجمالی در بررسی ما برای هیتمن 2 که به دست آورده چشمگیر 4.5/5: "Hitman 2 تکراری دوباره کاری از فرمول مجموعه تا سال 2016 را پررنگ هیتمن راه اندازی مجدد. این بهترین بازی هیتمن تا کنون و من کاملا توصیه می کنیم آن را از صمیم قلب. آن را فقط یک کمی شرم آور است که آنها را در برخی از شانس بیشتری در حمایت از ارائه یک تکه از همان عالی گیم پلی خفا."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب