وودافون و دیگر عمده انگلستان شبکه های تجربه تماس با مسائل

انگلستان چهار عمده شبکه های تلفن همراه بودند همه تجربه مسائل روز یکشنبه با EE, سه, Vodafone و O2 کاربران گزارش

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

انگلستان چهار عمده شبکه های تلفن همراه بودند همه تجربه مسائل روز یکشنبه با EE, سه, Vodafone و O2 کاربران گزارش قطع.

پایین آشکارساز سایت را نشان می دهد بریتانیا مشترکین گزارش قطع در یک مد مشابه از اطراف 17:00 زمان انگلستان در روز سه شنبه شب اگر چه حجم از این گزارش به نظر می رسد کاهش در زمان نوشتن.

در 18:00 زمان انگلستان وجود داشته است 10,077 گزارش از مشکلات در وودافون در پایین آشکارساز با رسانه های اجتماعی گزارش از کاربران ادعا آنها قادر به ایجاد تماس صوتی و تصویری از طریق شبکه تلفن همراه.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های هوشمند سال 2020

در حالی که متن و اطلاعات تلفن همراه خدمات همچنان فعال بودند این موضوع به نظر می رسد موثر بر کاربران تمام راه را در سراسر انگلستان است. شکایت از EE O2 و سه کاربران بسیار کمتر اعضاء را در بین 300 تا 500 در حدود همان زمان.

یک سخنگوی وودافون گفت: بی بی سی گفته شبکه "آگاهی از یک موضوع است و ما سخت در حال کار برای حل و فصل آن است. مهندسان ما سخت در حال کار برای تعیین علت ریشه ای این موضوع و دریافت خواهد شد ما را به بالا و در حال اجرا به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

شرکت های دیگر هنوز برای اظهار نظر در این موضوع است. با توجه به آن مؤثر است بسیاری از شبکه های آن به نظر می رسد هر آنچه را باعث این مشکلات ممکن است در زیرساخت های سطح به جای تقصیر فرد حامل های تلفن همراه.

در حال توسعه...

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن