سطح Neo ممکن است با تاخیر تا 2022 به عنوان مایکروسافت تغییرات ویندوز 10 برنامه های

دو صفحه نمایش سرفیس نئو لمسی مبتنی بر لپ تاپ نمی رسند تا 2022 با توجه به یک گزارش جدید ادعا مایکروسافت عقب هل

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

دو صفحه نمایش سرفیس نئو لمسی مبتنی بر لپ تاپ نمی رسند تا 2022 با توجه به یک گزارش جدید ادعا مایکروسافت عقب هل دادن اندازی آن ویندوز 10X نرم افزار تا سال آینده.

این tenured ZDnet خبرنگار Mary Jo Foley این منابع می گویند مایکروسافت در حال حاضر برنامه ریزی برای راه اندازی ویندوز تا 10X برای تک روی صفحه نمایش دستگاه در بهار سال آینده با دو صفحه نمایش دستگاه های برنامه ریزی شده برای نیمه اول سال 2022.

ویندوز 10 که آن هم معمولا به ویندوز 10 Lite, وعده یک رابط ساده تر با برنامه های جدا از اصلی سیستم عامل. به جای سنتی برنامه اجرا خواهد شد در یک ظرف جداگانه از باز کردن سیستم. این وعده دسترسی سریع تر به روز رسانی با بهبود عمر باتری و با تشکر از کسانی که جدا شده برنامه های بهبود امنیت.

مایکروسافت تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای محکم نگاه داشتن سطح Neo که دارای یک صفحه نمایش ثانویه در بالای صفحه کلید سنتی قبل از پایان سال 2020 اما تاخیر تا 2022 خواهد بود انبوه قابل توجه است. این گزارش متناسب با نظرات قبلی از مایکروسافت در ویندوز 10 X محوری در میان یک تغییر چشمگیر در افراد مشغول به کار از خانه.

مربوط به: سطح کتاب 3

در مارس مایکروسافت نشان داد آن تمرکز مجدد راه اندازی ویندوز تا 10X – در درجه اول ساخته شده است برای خدمت به بخش جدید – برای اطمینان از خواسته های مشتریان با تک روی صفحه نمایش دستگاه در حال ملاقات کرد. این شرکت گفت: آن را در حال حاضر به دنبال لحظه مناسب برای راه اندازی دو دستگاه صفحه نمایش اما در حال حاضر اولویت های منتقل شده به سخت افزار موجود.

امروز گزارش همچنین می افزاید: وزن به ادعای قبلی ویندوز 10X نمی قادر خواهد بود برای اجرای برنامه های Win32 در راه اندازی تنها با برنامه های تحت وب و جهانی پلت فرم ویندوز نرم افزار پشتیبانی از یک روز. فولی پیش بینی کرد که اولین نسخه از ویندوز 10 به روز خواهد شد در بهار سال 2022 با پشتیبانی از دو صفحه نمایش دستگاه.

سطح Duo صفحه نمایش دو گوشی ذکر نشده بود در امروز گزارش. پس از آن با استفاده از آندروید به عنوان سیستم عامل خود را به جای ویندوز 10X آن 'تعطیلات سال 2020' تاریخ انتشار است که به ظاهر بی پیرایه. این 2020 بعد از همه...

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن