13-inch MacBook Pro با سحر و جادو صفحه کلید اعلام کرد

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که اپل در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی آن 13-inch MacBook Pro و اگر شما شده ا

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

ما شده اند با شنیدن شایعاتی که اپل در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی آن 13-inch MacBook Pro و اگر شما شده اند به دنبال به جلو به روز رسانی, شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که آن را در نهایت اینجا است. با این به روز رسانی همچنین به نظر می رسد که اپل در نهایت ridded خود را از خود لپ تاپ که با استفاده از پیر و مشکل ساز پروانه طراحی صفحه کلید.

تبلیغات

یکی از مهمترین تغییرات به 13-inch MacBook Pro به روز رسانی صفحه کلید که در آن از آن خواهد شد در حال حاضر با استفاده از سحر و جادو صفحه کلید است که در برجسته دیگر اپل لپ تاپ است. این تبدیل می شود به استفاده از یک قیچی سوئیچ مکانیسم که مردم ادعا می کنند نه تنها احساس می کند بیشتر پاسخگو, اما آن را نیز به نظر می رسد کمتر در معرض ابتلا به مسائل نسبت به مدل های قبلی و یا حداقل در حال حاضر.

البته علاوه بر صفحه کلید تغییر اپل نیز به روز رسانی پردازنده برای لپ تاپ های جدید با استفاده از اینتل 10-gen پردازنده است که آنها ادعا می کنند ارائه می دهد تا به 80% سریعتر عملکرد گرافیکی. آنها همچنین دو برابر کردن حافظه لپ تاپ و همانطور که انتظار می رود آنها را از ویژگی های ID لمسی و لمس نوار.

برای کسانی که علاقه مند به گرفتن دست خود را بر روی جدید 13-inch MacBook Pro لپ تاپ ها خواهد بود قیمت با شروع از $1,299 (این لپ تاپ را ادامه خواهد داد به استفاده از 8-gen Intel, چیپ ست, اما خواهد آمد تا با افزایش پایه سازی) و بالا خواهد رفت با توجه به چگونه شما را انتخاب کنید به آن را پیکربندی کنید.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: اپل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن