اپل سفارشی سیلیکون می تواند هزینه بیش از اینتل پردازنده های

اپل انتظار می رود برای راه اندازی اولین کامپیوتر مک خود را با استفاده از سفارشی سیلیکون چیپ ست بعد از این سال.

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل انتظار می رود برای راه اندازی اولین کامپیوتر مک خود را با استفاده از سفارشی سیلیکون چیپ ست بعد از این سال. وجود دارد یک سوال از هزینه از آنجا که هیچ کس می داند که چقدر این بازوی جدید مبتنی بر چیپست انتظار می رود به قیمت شود اما با توجه به تحلیلگر Ming-Chi Kuo به نظر می رسد که قطعات مورد نیاز را به آنها می تواند در نهایت گران تر از اینتل پردازنده.

تبلیغات

این باید واقعا به عنوان یک شگفتی آمده. همانطور که با همه چیز جدید و با تغییرات در تولید و تغییرات در طراحی هزینه های R&D تکنولوژی جدید معمولا به پایان می رسد تا گرانتر در شروع است. اما این بدان معنی برای مشتریان همچنان نامشخص است. این هزینه های اضافی بود گذشت به مصرف کنندگان ؟

هزینه های تولید و بازاریابی و تحقیق و معمولا میان به قیمت یک محصول پس از آن را حس که این هزینه ها می تواند در نهایت به مشتریان. در همان زمان با توجه به این که این بازوی جدید مبتنی بر مکینتاش در حال اثبات نشده و نشان دهنده یک برنامه به طور بالقوه تغییر بزرگ در چگونه ما استفاده از رایانه افزایش قیمت این جدید مکینتاش می تواند مانع از تصویب آن است.

در هر صورت این چیزی است که ما باید به توجه داشته باشید از حرکت به جلو. اپل انتظار می رود که اولین 24-inch iMac به عنوان یکی از اولین رایانه برای استفاده از این چیپ ست های جدید و, بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید چه مقدار از آن هزینه در مقایسه با اپل iMacs در گذشته است.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره اینتل و SoC. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن