بهترین دیزنی به همراه سریال و فیلم به شراب خواری از طریق در حال حاضر

به دنبال چیزی جدید به شراب خواری? با سرگرمی برای تمام خانواده دیزنی به علاوه پر از عکس و فیلم و تلویزیون را نش

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

به دنبال چیزی جدید به شراب خواری? با سرگرمی برای تمام خانواده دیزنی به علاوه پر از عکس و فیلم و تلویزیون را نشان می دهد به حفاری و ما باید آخرین انتخاب برای شما است.

دیزنی به همراه بوده است در خانواده ما در بریتانیا برای بیش از دو ماه در حال حاضر. خانه را به یک تن از محتوا در سراسر جنگ ستارگان در کهکشان ها, MCU, National Geographic و دوران کودکی بازدید در اینجا چیزی است که ما فکر می کنم شما باید در خانه از ماوس خود را جریان.

مرتبط با: دیزنی به همراه نقد و بررسی


شیر شاه (2019)

آن را عادلانه می گویند که آن را می آید به دیزنی عمل زندگی می کنند, بازسازی, نظر, تقسیم نسبتا پایین وسط. در حالی که برخی از ما جهش در این شانس را به بطور منظم احساس سحر و جادو در یک راه جدید – نوع مانند گرفتن برای خواندن کتاب های مورد علاقه خود را برای اولین بار همه را دوباره و دوباره – از دیگران هستند بیشتر بدبینانه deeming آن را فقط به یکی دیگر از شگرد توسط مجلس ماوس را به پول. بیایید آن روبرو دومی احتمالا درست – اما این بدان معنا نیست که ما اصلا آن را دوست دارم به خصوص اگر شما مشتاق فن دیزنی.

2019 بازسازی شیر شاه بود قطعا چشمگیر انعطاف پذیری از دیزنی. با staggeringly زندگی مانند CGI بازگویی شکسپیر هملت تقریبا فریم به فریم کامل از اصل آن 1994 انیمیشن. در حالی که برخی ممکن است پیدا کرده اند که لمس حقایق من قطعا احساس رضایت در دیدن تقریبا-زندگی مانند شیرها اقدام یکی از مورد علاقه من کلاسیک دیزنی است. نه به ذکر است با امثال Donald Glover و (این) Beyoncé مصرف سرب و جیمز ارل جونز به ما ضربه که در آن لطمه می زند با خود تلافی جویانه از Mufasa.

دبیرستان موسیقی: موسیقی: The Series

نگاه کنید که آیا شما در حال رفتن به آشکارا آن را بپذیرد یا نه High School Musical 3 شاهکار و ما نه فقط صحبت کردن در مورد تروی بولتون مهارت های بسکتبال. دلیل سوم ورود در این مجموعه دریافت های خود را بسیار خود سینمایی آزادی و در حالی که دیزنی به علاوه' سری اصلی قطعا زندگی نمی کنند تا به سحر و جادو از ارتفاعات HSM در اوج آن بین سال های 2006 و 2008 آن را قطعا یک کمی سرگرم کننده برای زمانی که شما به دنبال سریع شراب خواری.

فرض است که به عنوان یک دشمن-فیلم مستند که در آن ما می بینیم دانش آموزان در شرق بالا قرار دادن تولید در محل که در آن HSM فیلم برداری شده بود. واقعا ما مطمئن نیستید که دیزنی می شود خیلی بیشتر متا از این. از جمله اقدامات تلافی جویانه از برخی از محبوب ترین آهنگ ها مانند "چوب به وضع موجود" و "Bop به بالا' و همچنین به عنوان یک چند آشنا cameos دبیرستان موسیقی: موسیقی: این سری است که به عنوان cringeworthy آن را به عنوان ضرر و ما نمی ایستادگی به شنیدن هر گونه متفاوت است.

ما آشپز

البته وجود یک تن از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد به خراش است که فرمولی پری خارش – اما نیز وجود دارد یک بار بزرگ فیلم های مستند و واقعیت تلویزیون نشان می دهد بیش از حد از جمله این رقابتی پخت و پز نشان می دهد.

در حالی که ما قطعا امیدواریم که grubs نیست در این منو در توان ما آشپز – حتی اگر Timone می گویند آنها مانند طعم مرغ – ما همه برای رقابتی پخت و پز نشان می دهد که می بیند چالش با الهام از مورد علاقه ما فیلم های کلاسیک. پر به لبه با رفتار های خوشمزه مطمئن شوید که به شما الهام بخش در سازمان دیده بان به عنوان دو خانواده نبرد آن را با مهارت های آشپزی خود را به شلاق تا یک طوفان در آشپزخانه و پیدا کردن در صورتی که خاکستری مسائل است که همه خوشمزه است.

سیمپسونها

با دیزنی به علاوه در نهایت بازگشت اولین 19 فصل The Simpsons بازگشت به اصل خود نسبت تصویر 4:3, شما می توانید عقب بنشینید و استراحت و تماشای شوق و شعف از این ضربه کارتون آن را به عنوان گستراند تنها راه آن در نظر گرفته شده بود. با دیزنی به علاوه شما می توانید لذت بردن از منحصر به فرد فیلم های کوتاه از جمله Playdate با سرنوشت و طولانی ترین مهدکودک در اینجا خود را با دیزنی به علاوه اشتراک.

اگر شما تا به حال شانس خود را برای گرفتن آن Playdate با سرنوشت پایان می رسد تا یکی از بهترین سیمپسونها قسمت در سال, و قطعا به پیکسار یک اجرا برای پول خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن