سامسونگ با ارائه گلکسی S20 گوشی به عنوان یک سرویس اشتراک

سامسونگ راه اندازی کرده است یک سرویس اشتراک در ایالات متحده است که به کاربران یک کهکشان S20 گوشی خود را انتخاب

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

سامسونگ راه اندازی کرده است یک سرویس اشتراک در ایالات متحده است که به کاربران یک کهکشان S20 گوشی خود را انتخاب حق بیمه مراقبت و دسترسی به مایکروسافت Office 365 مجموعه با 1TB از OneDrive ذخیره سازی.

جدید سامسونگ دسترسی برنامه شروع می شود در $37 یک ماه برای Galaxy S20 5G هزینه $42 برای Galaxy S20 Plus 5G و محدوده تا 48 دلار در ماه برای Galaxy S20 فوق العاده 5G.

همه دستگاه قفل شده و مشترکین می توانند با پرداخت کمی اضافی برای 512GB سازی اگر آن را در دسترس است. 36 ماه قرارداد کاربران می دهد توانایی برای ارتقاء به یک یا جدیدتر گوشی به عنوان و زمانی که آنها راه اندازی.

حق بیمه مراقبت ارائه می دهد تا به تعمیر یا تعویض برای آسیب تصادفی به عنوان به خوبی به عنوان 24/7 پشتیبانی فنی و ضمانت نامه.

مرتبط با: Samsung Galaxy فوق العاده نقد و بررسی

در طی سه سال به صورت یک کهکشان S20 فوق العاده 5G 128GB مشترک پرداخت خواهد شد $1,355.83 به طور کلی. که کمی کمتر از $1,399.99 سامسونگ اتهامات عنوان شده برای قفل S20 فوق العاده 5G منهای همه خدماتی که در بسته نرم افزاری پس از آن صدا مانند یک معامله بسیار خوب برای Galaxy طرفداران.

مشترکین می توانید ارتقاء و یا در هر زمان لغو این طرح در هر زمان اما ممکن است مشمول هزینه است. آن را رایگان به روز رسانی بعد از 9 ماه و رایگان برای انصراف از سه ماه بعد اما 100 دلار هزینه قبل از آن. اگر شما ارتقاء داده شده به نظر می رسد که قرارداد شروع می شود دوباره به طوری که شما همیشه پرداخت اگر شما انتخاب می کنید برای ارتقاء به آخرین و بزرگترین دستگاه های سامسونگ.

این طرح شبیه به اپل آیفون ارتقا برنامه ارائه می دهد که صاحبان آیفون دسترسی به جدیدترین مدلهای اگر آنها خوشحال به ادامه توزیع بیش از یک هزینه ماهانه. ایده این است که به یک جریان ثابت درآمد برای تولید کنندگان در حالی که طرفداران از دستگاه های گل سرسبد ندارد و به چنگال بیش از یک هزینه در صف مقابل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن