SteelSeries هاله+ آیفون کنترل کننده بازی رسمی است

هفته گذشته گزارش شد که SteelSeries می تواند یک کنترل کننده بازی MFi در آثار به نام Nimbus+. مطمئن شوید که به ا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399
هفته گذشته گزارش شد که SteelSeries می تواند یک کنترل کننده بازی MFi در آثار به نام Nimbus+. مطمئن شوید که به اندازه کافی شایعه درست شد که این شرکت پس رسما اعلام کرد که بازی های جدید و لوازم جانبی. در حالی که آن را حفظ هاله نام تجاری به وضوح وجود دارد برخی از پیشرفت های ساخته شده بیش از سلف خود.
تبلیغات

با توجه به SteelSeries, "طراحی شده به طور خاص برای بازی در دستگاه های اپل, هاله+ به ارمغان می آورد با کیفیت کنسول کنترل بازی برای iPhone, iPad, iPod touch, Mac و Apple TV. با یک طراحی ارگونومیک فوق العاده پاسخگو باعث و دکمه ها و طیف وسیعی از اپل گزینه های اتصال هاله+ بهترین راه حل برای کمک به بازی بر روی دستگاه های اپل به سطح بعدی."

برخی از ویژگی های جدید از هاله+ شامل جوی استیک قابل کلیک اثر هال باعث و همچنین بهبود عمر باتری بیش از مدل قبلی که در آن با توجه به شرکت هاله+ باید قادر به فشردن از 50 ساعت از زمان بازی قبل از آن نیاز به شارژ می شود (اگر چه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد).

همانطور که برای قیمت گذاری SteelSeries هاله+ شما را به مجموعه ای 70 دلار و آن را یکی از گران تر بازی کنترل شما می توانید برای دستگاه های iOS. اما SteelSeries دارای شهرت خوبی در میان علاقهمندان به بازی و با آن گواهینامه MFi شما می توانید بقیه مطمئن باشید دانستن آن خواهد شد سازگار با اپل و دستگاه های.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >بازی >قرص. بیشتر بخوانید درباره آیفون و Steelseries. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن