2016 MacBook Pro صاحبان Suing اپل بیش از 'مرحله روشنایی' نمایش مسائل

با اپل در حال حاضر پس از انتقال کامل بر روی تمام لپ تاپ های جدید قیچی سوئیچ مکانیسم آن را مانند به نظر می رسد

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

با اپل در حال حاضر پس از انتقال کامل بر روی تمام لپ تاپ های جدید قیچی سوئیچ مکانیسم آن را مانند به نظر می رسد پرونده های حقوقی مربوط به این لپ تاپ صفحه کلید را می توان قرار داده و پشت آنها را حداقل برای بیشتر قسمت ها. اما به نظر می رسد که این شرکت هنوز در حال گرفتار دعاوی مربوط به خود لپ تاپ.

تبلیغات

اخیرا اپل شده است آمار با طرح دعوی در دادگاه مربوط به آن 2016 جوانب مک بوک که در آن برخی از کاربران در حال تجربه "مرحله روشنایی" مسائل که در قسمت پایین لپ تاپ خود را به صفحه نمایش است که نمایش غیر طبیعی نور پس زمینه الگوهای. برای کسانی که نا آشنا بر خلاف OLED که چراغ پیکسل به بالا به صورت جداگانه ارائه نیاز به نور پس زمینه است که روشن کل صفحه نمایش است.

به گفته برخی از کاربران 2016 MacBook Pro همراه با نور پس زمینه کابل است که بیش از حد کوتاه و مکرر باز و بسته کردن لپ تاپ را درب باعث استرس و پارگی در کابل در نتیجه ناهموار نور پس زمینه. طرح دعوی در دادگاه مدعی است که اپل آگاه بود از این موضوع اما موفق به افشای آن را به مشتریان رفتن تا آنجا که به ادعا می کنند که اپل تا به حال "در نظر گرفته شده برای فریب دادن" بر اساس راه شرکت خود را طراحی لپ تاپ.

طرح دعوی در دادگاه همچنین ادعا می کند که اپل تنها تحت پوشش تعمیرات برای 13 اینچ مدل با وجود این واقعیت است که مدلهای 15 اینچ قرار گرفتند و همچنین به اتهام مشتریان تا آنجا که $850 به آن ثابت شده است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ حقوقی و Macbook Pro با. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن