پشتیبانی واتساپ برای اپل هنوز هم می تواند در آثار

سال گذشته مشخص شد که WhatsApp برای آی پد می تواند در کارها باشد. با این حال، ما از آن زمان چیزی نشنیده ام، اما

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

سال گذشته مشخص شد که WhatsApp برای آی پد می تواند در کارها باشد. با این حال، ما از آن زمان چیزی نشنیده ام، اما اکنون پیشنهاد شده است که شاید در آینده ای نزدیک می تواند راه اندازی شود. این بر اساس گزارش اخیر است که در آن نشان داده شد که واتساپ می تواند بر روی اجازه دادن به دستگاه های متعدد برای استفاده از همان شماره کار می کند.

تبلیغات

برای کسانی که ناآشنا هستند، یکی از دلایلی که WhatsApp برای آی پد امکان پذیر نشده است، به این دلیل است که برخلاف دیگر برنامه های پیام رسانی که به شماره تلفن نیاز ندارد، WhatsApp این کار را می کند. با توجه به این که هر صاحب یک آی پد با یک اتصال سلولی نیست، این به سادگی معنی نمی داد.

با این حال ، مانند ما گفت ، آن را به تازگی گزارش شده است که به نظر می رسد که واتساپ در حال کار بر روی اجازه می دهد همان حساب WhatsApp به در سراسر دستگاه های متعدد از طریق همان شماره استفاده می شود. اگر که در واقع مورد, پس از آن نسخه اپل از واتساپ خواهد بود قابل دوام تا زمانی که کاربر دارای اتصال به اینترنت.

ما مطمئن نیستیم که چه زمانی این ویژگی خواهد شد نورد و اگر همچنین به این معنی است که نسخه اپل می تواند راه اندازی در کنار آن, بنابراین امید خود را دریافت کنید نه تنها تا هنوز, اما ما قطعا خواهد بود نگه داشتن چشم از هر گونه به روز رسانی چنین در آینده نزدیک.

در زمینه اپل >قرص. برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها، اپل و واتساپ بخوانید. منبع: redmondpie



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن