سونی به تازگی راه اندازی یک Sonos قوس رقیب با صدای دالبی Atmos صوتی

سونی اعلام کرده است Dolby Atmos-بسته بندی soundbar که تقریبا نصف قیمت به تازگی اعلام کرد Sonos Arc ارائه همان

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

سونی اعلام کرده است Dolby Atmos-بسته بندی soundbar که تقریبا نصف قیمت به تازگی اعلام کرد Sonos Arc ارائه همان 360 درجه صوتی تکنولوژی.

Sony HT-G700 است که ترکیبی از یک soundbar و ساب ووفر که هزینه فقط 450 پوند/$599. این ارائه می دهد یک 3.1-channel Dolby Atmos سیستم در حد قیمت مقرون به صرفه تر از بسیاری از راه حل های وجود دارد خارج وجود دارد.

سونی می گوید این سیستم را "زن و شوهر قدرتمند و صدای فراگیر با روشن dialogue بنابراین شما می توانید خودتان را به طور کامل در مورد علاقه خود را در برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی."

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar

پس چرا از آن است که بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر Atmos بلندگو ؟ خوب سونی با دسته کوچک موسیقی جاز نمی کند از ویژگی های هر یک از سمت بالا شلیک تویتر لازم برای آن علامت تجاری صوتی-از-بالاتر از احساس های ارائه شده توسط Atmos. سونی با استفاده از تکنولوژی پردازش به جای سخت افزار برای ایجاد اثر.

این شرکت می افزاید: "مشتریان قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک برتر تجربه صوتی با HT-G700 از طریق پشتیبانی از Dolby Atmos DTS:X عمودی و فراگیر موتور. زمانی که زوج با سونی پردازش سیگنال سه بلندگو تکثیر همهجانبه صوتی تجربه است."

این شرکت وعده اختصاصی مرکز بلندگو که وعده clarifty از صدای "این که آیا آن را سریع آتش گفت و گو در تلویزیون مورد علاقه خود را نشان می دهد و یا زمزمه خطوط در یک فیلم هالیوودی."

سونی نیز می گوید: HT-G700 tech همچنین پشتیبانی از DTS:X که همفکر تکنولوژی به Atmos. کاربران همچنین می توانند مجلل به یک 7.2 کانال راه اندازی با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز اگر آنها را میل کنید.

Dolby Atmos با استفاده از تکنولوژی به نام دیجیتال مجازی سازی به منظور تقلید کامل 360 درجه سیستم صوتی است که به طور معمول نیاز به بلندگو را می توان در چندین نقطه اطراف اتاق و در سقف. سونی گزاره است یک جذاب با توجه به Sonos قوس هزینه £799 به عنوان یک مستقل soundbar. این که آیا آن را به اندازه کافی برای به چالش کشیدن Sonos Arc ارائه می دهد که درست Dolby Atmos صدا باقی مانده است دیده می شود. اما صوتی با تکنولوژی سونی قیمت این شدت چیزی استشمام شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب