سونی اعلام کرده است Dolby Atmos-بسته بندی soundbar که تقریبا نصف قیمت به تازگی اعلام کرد Sonos Arc ارائه همان 360 درجه صوتی تکنولوژی.
Sony HT-G700 است که ترکیبی از یک soundbar و ساب ووفر که هزینه فقط 450 پوند/$599. این ارائه می دهد یک 3.1-channel Dolby Atmos سیستم در حد قیمت مقرون به صرفه تر از بسیاری از راه حل های وجود دارد خارج وجود دارد.
سونی می گوید این سیستم را "زن و شوهر قدرتمند و صدای فراگیر با روشن dialogue بنابراین شما می توانید خودتان را به طور کامل در مورد علاقه خود را در برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی."
مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar
پس چرا از آن است که بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر Atmos بلندگو ؟ خوب سونی با دسته کوچک موسیقی جاز نمی کند از ویژگی های هر یک از سمت بالا شلیک تویتر لازم برای آن علامت تجاری صوتی-از-بالاتر از احساس های ارائه شده توسط Atmos. سونی با استفاده از تکنولوژی پردازش به جای سخت افزار برای ایجاد اثر.
این شرکت می افزاید: "مشتریان قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک برتر تجربه صوتی با HT-G700 از طریق پشتیبانی از Dolby Atmos DTS:X عمودی و فراگیر موتور. زمانی که زوج با سونی پردازش سیگنال سه بلندگو تکثیر همهجانبه صوتی تجربه است."
این شرکت وعده اختصاصی مرکز بلندگو که وعده clarifty از صدای "این که آیا آن را سریع آتش گفت و گو در تلویزیون مورد علاقه خود را نشان می دهد و یا زمزمه خطوط در یک فیلم هالیوودی."
سونی نیز می گوید: HT-G700 tech همچنین پشتیبانی از DTS:X که همفکر تکنولوژی به Atmos. کاربران همچنین می توانند مجلل به یک 7.2 کانال راه اندازی با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز اگر آنها را میل کنید.
Dolby Atmos با استفاده از تکنولوژی به نام دیجیتال مجازی سازی به منظور تقلید کامل 360 درجه سیستم صوتی است که به طور معمول نیاز به بلندگو را می توان در چندین نقطه اطراف اتاق و در سقف. سونی گزاره است یک جذاب با توجه به Sonos قوس هزینه £799 به عنوان یک مستقل soundbar. این که آیا آن را به اندازه کافی برای به چالش کشیدن Sonos Arc ارائه می دهد که درست Dolby Atmos صدا باقی مانده است دیده می شود. اما صوتی با تکنولوژی سونی قیمت این شدت چیزی استشمام شود.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- مایکروسافت تایید ایکس باکس بازی نمایشگاه برگزار خواهد شد بعد از این ماه
- برندگان و بازندگان: پوشیدن سیستم عامل در نهایت یک سلاح مخفی در حالی که مصرف کنندگان از دست دادن را به نینتندو
- خارج شده و چشم انداز مرکز: 5 چیزهایی که می دانیم قبل از اولین سفر خود
- Fortnite آغاز بکار کریستوفر نولان فیلم تریلر و برنامه های نمایش فیلم برای آینده
- نحوه استفاده از بورت آزمایشگاهی
- بن کردن Ragtag می توانست 'بهترین بازی جنگ ستارگان تا کنون' 8880110001110888<strong>توسعه دهنده بازی ویدئویی جنگ ستارگان 'Ragtag' که در سال ۲۰۱۷ لغو شد، معتقد است که EA به طور بالقوه در "بهترین بازی جنگ ستارگان تا کنون" از دست رفته است</strong> در مصاحبه ای با MinnMaxShow در یوتیوب (در زیر) ، زاک مومباخ ، سابقا از بازی گران احشایی ، جزئیات بیشتری در مورد عنوان متصل شده ، که او به عنوان "شگفت انگیز ی خوبی ساخته شده" توصیف 12 ساعته ، تجربه مبارزات تک نفره. او نشان داد که بازی را مانند 'جنگ ستارگان Uncharted' با اقدام قطعه مجموعه ای مانند داشتن به فرار از واکر های معروف AT-ST دو پا از بازگشت از Jedi احساس, در حالی که با پای پیاده, در میان نکات برجسته. در طول مصاحبه او گفت: "شما در حال اجرا با پای پیاده از [AT-ST] و آن را در تلاش بود به شما شکار کردن اما شما چابک تر بود، لغزش را از طریق این کوچه ها، بشکه از طریق و توفنده و با استفاده از تمام تخریب [موتور بازی] سرمازدگی..." <strong>مرتبط با : بهترین بازی های PS5</strong> او اضافه کرد: "شما می خواهم 'آه که مانند جنگ ستارگان Uncharted'. شخصیت اصلی Mumbach گفت که می تواند صلیب بین رابین هود و نگهبان کهکشان ستاره پروردگار. به نظر ما خيلي بده [محتوای جاسازی شده] در نهایت، بازی قرار نبود باشد. EA پلاگین را کشید و شاتر استودیو. Mumbach گفت: مشکل از زمانی آغاز شد که یک تیم رهبری مختلف، از جمله مدیر سابق بدون شارژ امی Hennig، در آورده شد برای نظارت بر اتمام بازی و سفر خود را به بازار. و من فکر می کنم، این کار امی هِنِگ است، ما این شانس را داریم که بزرگترین بازی جنگ ستارگان را که تا به حال ساخته شده و یک بازی احتمالی از مدعی سال را بسازیم، را داشته باشد." فکر کنم ما بهترين بازي جنگ ستارگان رو که تا حالا ساخته شده بوديم مي ساختيم داستان و راه اندازی و شخصیت ها... برای موفقیت آماده شده بود اما چیزی که ما مجبور بودیم اجرا کنیم، مدتی طول می کشه. در حالی که او Hennig را به خاطر دید خلاقانه و تصمیم گیری خود را ستایش، به زودی روشن شد که EA اهداف مختلف برای بازی. Mumbach گفت که او استعداد خود را به پروژه های دیگر از دست داده و برخی از ویژگی های قطع شد. در نهایت، EA کنسرو پروژه و استودیو، در میان بی مزه ای برای تجربه بازی تک نفره. از آن زمان، البته، آن را به دست آورده است طعم و مزه برای آنها بار دیگر با موفقیت از Jedi: نظم افتاده. در آن زمان، وقتی که ما تعطیل شدیم، پاتریک سودرلاند حتی شبیه بود - بازی با "برنده، برنده، شام مرغ" چه بود؟ PUBG? – آنها حتی یک اعلامیه مطبوعاتی ارسال کرد که مانند 'هیچ در مورد تک نفره اهمیت می دهد هر بیشتر، Mumbach (از طریق Eurogamer) اضافه شده است. کریس اسمیت کریس اسمیت یک روزنامه نگار فناوری آزاد برای یک میزبان از نشریات فناوری بریتانیا، از جمله نقدهای قابل اعتماد است. اون تو ي جنوب فلوريدا ي آمريکا مستقره ... برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر
- است, PS5, نسخه دیجیتال, یک ایده خوب یا بد?
- بهترین لپ تاپ معاملات بالا پس انداز در دسترس بر روی مک بوک, مایکروسافت Surface و بیشتر
- علوم و تجهیزات آزمایشگاهی - مجله بیوشیمی ویزارد
- پیپت آزمایشگاهی چیست؟