مایکروسافت تایید ایکس باکس بازی نمایشگاه برگزار خواهد شد بعد از این ماه

مایکروسافت اعلام کرد که مدتها در انتظار بازی های ایکس باکس, ویترین است که به ویژگی های تعدادی از عناوین اصلی د

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

مایکروسافت اعلام کرد که مدتها در انتظار بازی های ایکس باکس, ویترین است که به ویژگی های تعدادی از عناوین اصلی در آثار خود را برای نسل بعدی کنسول.

شده شایعه چند بار در سال های اخیر months مایکروسافت تا در نهایت آمده از این بازی معادن به آن را تایید, خواهد بود, برگزاری گسترده ویترین در اواخر این ماه.

جولای 23rd به طور دقیق زمانی است که بازیکنان می توانند انتظار فن آوری های غول پیکر به نمایش گذاشتن تعدادی از بازی ها از آمدن به ایکس باکس سری X, Xbox One و PC. متاسفانه مایکروسافت انجام نمی next-gen انحصاری فقط رتبهدهی نشده است بنابراین انتظار نداریم که هر یک از آن.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

از نظر بازی ما انتظار برای دیدن یک ظاهر هاله بی نهایت قطعی است مدعی. 343 ارسال شده در یک ویدئو آنلاین که به تازگی نکات در عمده جناح بازگشت در آینده عاقبت.

آن را ممکن است بیشتر بازی فکری وارد خواهد شد در هفته های آینده بیش از حد. پول ما در هاله بی نهایت بودن را تایید کرد به عنوان گل سرسبد راه اندازی عنوان با گیم پلی ارائه شده است. ما دیده ایم چیزی از آن را برای بیش از یک سال و پس از آن درباره زمان 343 به ما نشان داد چه بی نهایت همه چیز در مورد.

فراتر از این مایکروسافت منحصر به فرد تخته سنگ جای تعجب است barebones برای نسل بعدی. Hellblade 2: Senua حماسه احتمال را ظاهر اما با توجه به این که توسعه یافته با استفاده از Unreal Engine 5 ما نمی تواند تصویر آن ورود تا 2021 در اولین.

همچنین طولانی-شایعه حکایت 4که گفته شده است در حال توسعه در زمین بازی برای چندین سال در حال حاضر. این امر نه تنها یک خوش آمدید برای بازگشت معشوق حق رای دادن, اما یک لانچ تایتل برای پلت فرم جدید.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

مایکروسافت واقعا یک گل سرسبد RPG حق رای دادن پس این می تواند پر عمده ای از درجه اعتبار ساقط در نمونه کارها خود را. این سه بازی گذشته بسیار از آنچه که این رویداد ممکن است حاوی یک راز باقی مانده است. مایکروسافت به دست آورد و چند استودیو در سال های اخیر, بنابراین ما در حال انتظار چند شگفتی بزرگ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن