محققان توسعه یک ربات است که با استفاده از UVC نور برای ضد عفونی انبار

باکتری ها و ویروس ها جدید نیستند اما اگر چیزی وجود دارد که این بیماری همه گیر کوروناویروس به ما آموخته است که

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

باکتری ها و ویروس ها جدید نیستند اما اگر چیزی وجود دارد که این بیماری همه گیر کوروناویروس به ما آموخته است که چگونه به راحتی سرايت برخی از آنها هستند و چقدر مهم تمرین بهداشت خوب است. در حالی که ممکن است که یک روز coronavirus خواهد بود چیزی از گذشته به این معنا نیست که ما باید به بازگشت به حالت عادی راه.

تبلیغات

در واقع محققان در دانشگاه MIT CSAIL باید تیمی با آوا رباتیک برای طراحی یک ربات است که می تواند حرکت مستقل. این ربات همچنین مجهز به UVC نور است که خواهد شد و سپس ضد عفونی کردن سطوح و همچنین خنثی کردن ویروس ذرات هوابرد. داده خود را مستقل از طبیعت به این معنی است که کارخانجات انبارها و یا مشترک در فضاهای عمومی می توان ضد عفونی بعد از کار که ربات قادر به حرکت راه خود را در اطراف فضای بدون نیاز به دخالت انسان.

بر اساس آن زمان طراحی ربات است که قادر به سفر در 0.22 مایل در هر خانه که بدان معنی است که آن را می تواند پوشش 4000 فوت مربع انبار در حدود نیم ساعت در حالی که ضد عفونی حدود 90 درصد از ویروس ذرات بر روی سطوح. مانند ما گفت: با توجه به آن مستقل از طبیعت می توان آن را در انواع فضاهای مشترک از جمله رستوران ها شاید لابی هتل ها و مدارس و....

دقیقا در زمانی که این ربات خواهد بود تجاری و مستقر باقی مانده است دیده می شود, اما آن است که قطعا چیزی است که ما شگفت زده نمی شود به ادامه مطلب مراجعه کنید معمولا استفاده می شود در آینده حتی بعد از این همه گیر شده است.

در زمینه پزشکی >روبات. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و علم است. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن