اپل دیده بان 6: آخرین اخبار و شایعات

در چند ماه اپل را به راه اندازی بعدی ساعت هوشمند – خوب پس چه چیزی جدید برای سازمان دیده بان اپل 6? در اینجا تم

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

در چند ماه اپل را به راه اندازی بعدی ساعت هوشمند – خوب پس چه چیزی جدید برای سازمان دیده بان اپل 6? در اینجا تمام این باورند ویژگی های جدید است.

دیده بان اپل 5 اهدا شد 4.5 ستاره از 5 در بررسی ما درآمد جایگاه خود را به عنوان ما بالا-انتخاب ساعت هوشمند از سال است. اما چگونه می توان اپل بهبود تعالی با این سال عاقبت ؟ مقاله زیر به تساوی هم تمام اخبار و گمانه زنی در مورد آینده دستگاه از طراحی آن برای همه از سخت افزار جدید و ویژگی های نرم افزار است که شما می توانید انتظار.

تاریخ انتشار – هنگامی که سازمان دیده بان اپل 6 منتشر می شود?

ما نسبتا مطمئن است که سازمان دیده بان اپل 6 راه اندازی خواهد شد در ماه سپتامبر سال 2020 آن را به احتمال زیاد خواهد شد به نظر می رسد در کنار آیفون 12. ما شواهد نهفته در تاسیس و راه اندازی الگوی طی سال های اخیر به عنوان زیر نشان داده شده است:

اما به یاد داشته باشید که محصولات با توجه به انتشار این سال به خوبی می تواند خود را انتظار می رود راه اندازی برنامه مختل و یا تاخیر زمان بیماری همه گیر کوروناویروس.

قیمت – چقدر به دیده بان اپل 6 هزینه ؟

دیده بان اپل 5 دارای شروع قیمت از £399 و بنابراین ما روی چیزی حساب کردن که سازمان دیده بان اپل 6 هزینه خواهد شد تا حدودی مشابه مقدار بر راه اندازی. البته قیمت نهایی متفاوت خواهد بود به طور قابل توجهی با توجه به کدام بند شما انتخاب می کنید برای تکمیل گاه شمار خود را; برخی از طراح گزینه های محترم از مارک های مانند هرمس برای رفتن تا آنجا که £1,399.

دیده بان اپل را شیب دار قیمت باعث می شود آن را دست نیافتنی لوکس برای بسیاری از مصرف کنندگان اما خوشبختانه اپل دیده بان 3 است که هنوز هم در فروش برای تنها £199. که قیمت آن را بیشتر مقرون به صرفه پیشنهاد برای طرفداران تناسب اندام که به دنبال یک پوشیدنی است که با این وجود یکپارچه به اپل تکنولوژی اکوسیستم.

اپل دیده بان 6 – طراحی

دیده بان اپل طراحی این چند سال گذشته تشکیل شده است از یک گرد و مربع روی صفحه نمایش با تاج در سمت. این بی تردید از آن یاد شده و آن را به نظر می رسد مانند آن را در اینجا به ماندن برای نسل بعدی بیش از حد.

جان Prosser بود در داخل پیگیری همه اطلاعات خودی جلوتر اخیر اندازی آیفون SE 2 بنابراین ما روی چیزی حساب کردن شما می توانید اعتماد او را زمانی که او می گوید که این طراحی را نمی توان تغییر داد از سری 4. اما حتی اگر ظاهری طراحی ممکن است باقی بماند و یکسان به نظر می رسد می توان فریب: داخلی قابلیت مطمئنا دریافت برخی از ارتقاء چشمگیر اگر شایعات هستند چیزی به توسط.

اپل دیده بان 6 – ویژگی های جدید ایمنی

با تشکر از بازرسی دقیق از یک قطعه از کد را در iOS 14 9to5 Mac کشف چند جذاب سلامت قلب ویژگی های است که ظاهرا پیوستن به سازمان دیده بان اپل 6 است. برای اولین بار از این است که یک ردیاب برای اشباع اکسیژن خون که شامل یک خودکار هشدار از طریق زمانی که سطح بسیار پایین به عنوان به طور بالقوه خطرناک است.

دوم ارتقاء امر به موجود ECG از ویژگی های که در حال حاضر فعال کردن دقیق تر خوانش در ضربان قلب بین 100 و 120bpm. هر دو از این شایعه امکانات می تواند به اثبات می شود واقعی اثر ورزش پس از آن غیر ممکن است به دست کم گرفتن اهمیت خود را.

با توجه به AppleInsider وجود دارد یکی دیگر از پتانسیل نجات در راه خود را به ساعت هوشمند است. این ویژگی است که ثبت نام برای ثبت اختراع قادر خواهد بود به ارسال به هنگامی که کاربر به طور تصادفی سقوط به آب است و می تواند پس از آن به اطلاع دوستان و یا حتی خدمات اورژانس از خطر است.

اپل دیده بان 6 – ویژگی های سخت افزاری جدید

یک مقام رسمی تشکیل پرونده های کشف شده توسط آشکارا به نظر می رسد اپل حاکی از آن است که سازمان دیده بان اپل 6 می تواند حمل و نقل کردن یک حسگر اثر انگشت TouchID برای شناسایی بیومتریک. گزارش های اولیه نشان می دهد که این ویژگی ساخته خواهد شد به تاج دیده بان, به جای صفحه نمایش است که به نظر می رسد تعجب آور – حتی زیبا – راه حل. با توجه به Verifier در روی صفحه نمایش fingerprint scanner ممکن است می رسند با اپل دیده بان سری 7 بیشتر پایین خط در 2021.

در بالای این 9to5 Mac پیشنهاد کرده است که بعد از اپل دیده بان خواهد شد که یک میکرو LED به جای صفحه نمایش OLED که می تواند صرفه جویی در مقدار قابل توجهی از قدرت و جلوگیری از خطر سوختگی در می آید که بخشی از دیگر انواع صفحه نمایش. آن را هنوز هم به نظر می رسد کمی زود برای این مقدار پیش بینی تکنولوژی به راه خود را بر روی به جریان اصلی بازار اما این امر نشان دهنده یک جهش بزرگ رو به جلو برای صنعت اگر درست.

اپل دیده بان 6 – ویژگی های نرم افزار جدید

در به روز رسانی بیشتر 9to5 Mac نیز نام برخی از ویژگی های شیوه زندگی است که ظاهرا پیوستن به سازمان دیده بان اپل 6 است.

اولا وجود خواهد داشت برخی از تغییرات ساخته شده به صورت سازمان دیده بان طرح از جمله توانایی برای به اشتراک گذاشتن خود را سفارشی تماشای چهره با دوستان جدید tachymeter از ویژگی های و همچنین گزینه ای برای اضافه کردن عکس به اشتراک گذاشته شده از آلبوم های خود را برای ایجاد شخصی دیده بان مواجه است.

در بالا از آن پدر و مادر را گردش به برخی از کنترل فرزندان خود را smartwatches به لطف توانایی راه اندازی یک اپل واچ از طریق پدر و مادر تلفن. این تابع می آید همراه با یک ابزار مدیریت زمان به نام Schooltime محدود است که استفاده از برنامه های خاص در یک بازه زمانی (به عنوان مثال در طول روز در مدرسه).

در نهایت ما رها به شنیدن این که یک بومی خواب ویژگی های ردیابی در آخرین مجموعه خود را در اولین ساعت اپل چند سال بعد حتی برخی از بسیار ارزان ترین رقابت wearables در بازار اتخاذ کرده اند از ویژگی های. این خبر خوبی است اما باید گفت که این دیر.

در اخبار برای سازمان دیده بان اپل کاربران تصدیق کننده گزارش می دهد که اپل سازمان دیده بان سری 1 و سری 2 خواهد بود رها جدیدترین WatchOS 7 به روز رسانی نرم افزار که در این صورت آنها نمی خواهد اتخاذ افزار های جدید با ویژگی های ذکر شده در مقاله بالا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب