میدان جنگ 6: همه چیز ما در مورد تایید عاقبت تیرانداز

Electronic Arts و DICE در حال خروج از Star Wars Battlefront 2 , پشت, آن, آخرین و آخرین به روز رسانی در حال حاض

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Electronic Arts و DICE در حال خروج از Star Wars Battlefront 2 , پشت, آن, آخرین و آخرین به روز رسانی در حال حاضر آماده سازی خود برای تمرکز بر روی یک جدید-ورود در میدان جنگ حق رای دادن برای انتشار در سال 2021.

Battlefield 5 بود صالح و در عین حال غیر معمول ورود نه جذب جریان اصلی توجه از سلف خود و محو در پس زمینه هنگامی که در مقایسه با ندای وظیفه. که می شود گفت از آن باقی مانده هم بسیار عالی است و تنها بهبود با به روز رسانی عمده و علاوه بر این از طوفان – تاس چرخش در نبرد رویال.

ما می دانیم بسیار کمی در مورد آینده ورود تا کنون, اما وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن معرفی شده در آینده فیلمهای تیرانداز. پس اعتماد بررسی قرار داده است با هم همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد میدان جنگ 6 از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, گیم پلی و خود ما لیست علاقه مندی های از رویای ویژگی های برای عاقبت است.

مرتبط با: آینده بازی PS4

Battlefield 5 Review

میدان جنگ 6 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

بتن تاریخ انتشار برای میدان جنگ 6 تایید نشده باقی مانده است اگر چه Electronic Arts گفت: این برنامه ریزی برای راه اندازی در این شرکت در سال مالی برای 2022 – اجرا می شود که از مارس سال 2021 به مارس سال 2022. ما پول است که در آن راه اندازی شده در دوم ماه سال 2021 اقدام به عنوان یک عمده فیلمهای پیش از فصل کریسمس.

"آوردن میدان جنگ [در سال 2020] که در آن کنسول جدید پایه است نسبتا کوچک واقعا به عدالت به پتانسیل عنوان و به طوری که بخشی از راننده ما در حال حرکت به عنوان مالی 22," EA گفت که این امید به "هدف نوآوری جدید که فعال خواهد شد توسط نسل بعدی سیستم عامل است."

میدان جنگ 6 تنظیم – که در آن خواهد شد.

که در آن میدان جنگ 6 بازیکن را یک راز باقی مانده است اگر چه ما می توانیم چند حدس تحصیل بر اساس آنچه در گذشته از یک زن و شوهر از نوشته های به تصویر کشیده شده. پس از در نظر گرفتن ما از طریق جنگ جهانی 1 و 2 ما نمی شود شگفت زده اگر ما گرفته شده به یک محیط مدرن و یا احتمالا حتی سرد و یا جنگ ویتنام.

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

Battlefield 5 Review

این واقعا برای بازی اگر چه این امر می تواند یک کمی بی دست و پا اگر آن را بیش از حد شبیه به Call of Duty: Black Ops 5. ما حتی می بینیم بیشتر در اینده منطقه, اگر چه چنین تغییرات عمده نشده رفته و در گذشته با همسایه فرانچایز (در اینجا به دنبال در شما بی نهایت جنگ). آن را به احتمال زیاد خواهد شد در حالی که تا زمانی که ما می شنویم بتن, جزئیات, اما ما به شما مطمئن شوید که برای نگه داشتن شما به روز شد.

میدان جنگ 6 5 برای پلی استیشن و ایکس باکس سری X – خواهد بود در آینده به جدید کنسول?

Electronic Arts و DICE تایید کرده اند که در میدان جنگ 6 در حال حاضر در حال توسعه برای کنسول های نسل بعد به همین دلیل است که آنها تصمیم به انتشار در سال 2021 به عنوان مخالف به انتشار ناگهانی بعد از این سال یک بار PS5 و Xbox سری X هستند در وحشی.

تاس امید به "هدف نوآوری جدید که فعال خواهد شد توسط نسل بعدی سیستم عامل" در میدان جنگ 6 که به احتمال زیاد شامل افزایش عملکرد قطعنامه و افزایش ویژگی های بصری مانند ray tracing. میدان جنگ شده است و مبتکر با دومی از ویژگی های با گذشته نوشته و به احتمال زیاد فروغ مشابه دنباله اینجا.

میدان جنگ 6 تریلر – وجود هر یک از گیم پلی فیلم ؟

هیچ تریلر رسمی برای میدان جنگ 6 – و به احتمال زیاد ما نمی دیدن یکی تا 2021 در اولین در کنار یک اعلام رسمی از آینده تیرانداز. در حال حاضر شما می توانید آخرین فیلم های توسعه برای Battlefield 5 در زیر:

میدان جنگ 6 لیست علاقه مندی های – چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن در یک مطلب جدید

طولانی تر و بیشتر به چالش کشیدن مبارزات انتخاباتی

در میدان جنگ هرگز انجام مبارزات انفرادی به خصوص به خوبی نشسته در سایه رقابت franchises به جای ایستاده با افتخار در کنار آنها. داستان های جنگ است که نزدیک ترین آن تا کنون آمد به عظمت گفتن دلخراش داستان از شخصیت های متعدد در سراسر انواع گسترده تر در تضاد است.

این مینیاتور روایات ثابت فوتی و فوری اما به مراتب بیش از حد کوتاه به ترک یک تاثیر ماندگار. از دیدگاه مکانیکی آنها کمی بیش از یک fancified چند نفره آموزش, آموزش بازیکنان مکانیک استفاده می کنند حاضر به جای شکلگیری آنها را به ارزشمند setpieces خود را.

ما دوست دارم برای میدان جنگ 6 به سادگی یک تجربه تک نفره است که می ایستد در کنار این ژانر بزرگترین تلاش های اثبات این است که تاس نیست به سادگی در یک استودیو که revels در چشم انداز چند نفره اما شکست مفتضحانه هر زمان که آن را پرتاب به قلمرو ناشناخته است.

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

Battlefield 5

یک رویکرد جدید به نبرد رویال

طوفان همچنان حالت سرگرم کننده, اما آن را نمی تکامل نبرد رویال فرمول مانند Call of Duty: Warzone, Fortnite یا Apex افسانه. آن عابر پیاده و مسلما راه اندازی بیش از حد طولانی پس از بازی Battlefield 5 را به اندازه کافی بزرگ چلپ چلوپ برای جذب بازیکنان به اندازه کافی برای مرتبط باقی می ماند.

به نظر می رسید به ترک گفتگو سریعتر از آن وارد یک محکم بیانیه برای چنین رقابتی نوع. میدان جنگ 6 نیاز به مخلوط تا چیز یا راه اندازی battle royale در, رایگان-به-بازی بازی های مشتری و یا حصول اطمینان از در دسترس است در راه اندازی و بخش عمده ای از کلی چند نفره بسته است. در غیر این صورت آن را نمی خواهد باید تقریبا به اندازه کافی تاثیر است.

پاک کننده چند نفره را تجربه کنید

اگر شما در حال بازی بر روی کنسول میدان جنگ شده است بر دوش overlong بارگذاری صفحات و کثیف رابط کاربری با بیش از حد بسیاری از ردیف و لایه ها آشنا شوید با. در اینجا به این امید که از قدرت فوق العاده ای از نسل بعد کنسول های دور زدن برخی از این یکنواختی و یا تجربه کلی است نگهداری می شود بیشتر در دسترس است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن