ایکس باکس سری S: همه چیز ما در مورد ورود مایکروسافت به سطح بعدی کنسول نسل

پارسه در حال انتظار صبورانه برای نسل بعدی کنسول های نسل آنها فکر می کردند که شامل تنها PS5 و Xbox سری X. در حا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

پارسه در حال انتظار صبورانه برای نسل بعدی کنسول های نسل آنها فکر می کردند که شامل تنها PS5 و Xbox سری X. در حال حاضر گزارش های اخیر اشاره است که ارزان تر و ورود به سطح نسخه از مایکروسافت کنسول جدید می تواند ورودی در فرم ایکس باکس سری S.

با یکی دیگر از کنسول شایعه اضافه شده به نسل بعدی فهرستی از طرفداران مشتاق تر از همیشه برای نسل بعدی از بازی را به می رسند. خوشبختانه کسانی که به روز رسانی می تواند آینده هر چه زودتر به جای بعد.

ایکس باکس سری S – آنچه ما می دانیم تا کنون

  • این شایعه سری S است که کوچکتر و ارزان تر و کمتر قدرتمند نسخه ایکس باکس سری X.
  • آن در نظر گرفته شده برای درخواست تجدید نظر به پارسه در بودجه یا پارسه که نمی خواهید به سرمایه گذاری در یک کنسول نسل بعدی قیمت....
  • ما در حال انتظار برای آن را به همان بازی خط به بالا به عنوان سری X اما اجرا کمتر تحت با دیگر بار بار و کمی کمتر چشمگیر تصاویری.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

Xbox Series X

ایکس باکس سری S تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

با توجه به یک گزارش جدید از ویندوز, مرکزی, این, ایکس باکس, 'پسران' نشان داده خواهد شد خاموش در کنار ایکس باکس سری X در ماه مه – و ممکن است با عنوان ایکس باکس سری S. انتشار کامل از هر دو کنسول است که انتظار می رود در اطراف نوامبر همانطور که مایکروسافت وعده داده که سری X انتشار خواهد آمد "تعطیلات سال 2020".

ما در حال حاضر دیده می شود ایکس باکس سری X مشخصات ورق و آن را بسیار موثر است. بنابراین آن را نمی بزرگ, تعجب به شنیدن این که مایکروسافت می تواند ارائه ارزان تر entry-level نسخه از کنسول خود را. آن را جذاب تر قیمت-نقطه می تواند فریب مشتریان چند که ترسیده بودند که (به احتمال زیاد بزرگ) برچسب قیمت از سری X و PS5.

آیا ایکس باکس سری S راه اندازی بازی ؟

ما در حال انتظار همان راه اندازی خط-به عنوان ایکس باکس سری X اما سری S است که به احتمال زیاد با دیگر بار بار و ذخیره سازی کمتر و بنابراین انتظار نداریم که کسانی که بازی برای اجرا بسیار به آرامی.

ما هنوز در حال ایجاد یک تصویر از آن عناوین در دسترس خواهد بود در مایکروسافت نسل بعدی کنسول ها در راه اندازی. شایعات نشان می دهد که این شرکت ممکن است از این فرصت برای نشان دادن بازی های جدید در کنار کنسول در یک رویداد در ماه مه.

در اینجا این است که لیست تایید شده و شایعه بازی است که می تواند رهبری را به نسل بعدی مایکروسافت کنسول:

  • هاله بی نهایت
  • Hellblade: Senua را قربانی
  • حکایت 4
  • Forza Motorsport 8
  • Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین
  • FIFA 21
  • Call of Duty: Black Ops 5

مرتبط: هنگامی که بعد از بخار فروش ؟

Halo Infinite

آیا ایکس باکس سری S مشخصات و ویژگی های ؟

سری S شایعه به چهار teraflop ورود به سطح کنسول برای نسل بعدی. چهار teraflops صدا نیست مانند بسیاری هنگامی که شما در نظر 12 teraflops بسته بندی شده به ایکس باکس سری X, اما آن را هنوز هم بسیار قدرتمند – به یاد داشته باشید زمان Xbox One فقط 1.3 teraflops از قدرت محاسباتی و هنوز بارهای بسیار چشمگیر تجربه بازی.

طراحی – چگونه کنسول جدید نگاه می کنید ؟

ما در انتظار یک نسخه کوچکتر از بزرگ کامپیوتر-esque ایکس باکس سری X. به عنوان یک نتیجه از سری S ممکن است در نهایت به دنبال بیشتر شبیه به یک سنتی کنسول نسبت به برادر بزرگ خود می کند.

در حال حاضر ما به ارائه بالا اما هیچ مقام رسمی تصاویر برای رفتن بر روی. ما باید به جایی باقی ماندن زمان ما و ببینید که چه سری S به نظر می رسد اما انتظار یک نسخه جمع و جور از سری X.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Xbox Series X

قیمت و قبل از سفارش – چقدر خواهد ایکس باکس سری S هزینه ؟

سوال از قیمت حلق آویز بیش از هر دو مایکروسافت و سونی کنسول نسل بعدی منتشر شده است. کنسول سازندگان به طور معمول فروش کنسول خود را در یک بسیار کوچک سود و یا حتی از دست دادن, به دنبال به پول واقعی در جای دیگر در فروش بازی ها و لوازم جانبی.

با توجه به این عوارض که بوجود آمده در تکنولوژی زنجیره تامین با تشکر از coronavirus احتمال وجود دارد که نسل بعدی کنسول ها می تواند گران تر از شرکت ها برنامه ریزی شده است. به عنوان یک نتیجه, ما, نیست, شگفت زده به شنیدن شایعات که مایکروسافت با توجه به دو رویکرد لایه به آن نسل بعدی کنسول های انتشار.

با تشکر از کسانی که عوارض و قدرت های بزرگ از سری X که کنسول به احتمال زیاد به فروش در از دست دادن و نمی شود آن را اگر سری S نیز عمل به عنوان از دست دادن یک رهبر برای مایکروسافت است.

در نهایت از آن خواهد شد بسیار مهم برای مایکروسافت به رقابت در قیمت با Sony کنسول PS4 را با قیمت پایین تر از ایکس باکس یکی بود یک پیروزی قاطع برای سونی در نسل فعلی تکنولوژی. به عنوان یک نتیجه PS4 به طور چشمگیری outsold رقیب خود ایکس باکس یکی از.

Xbox One راه اندازی در £429/499 دلار و قیمت مشابه-برچسب نمی تواند یک سورپرایز برای سری X. اما برآورد فعلی ما این است که ایکس باکس سری X حتی ممکن است کمی گران تر از این, به جای قیمت پایین تر از سری S در محدوده. در حال حاضر هر چند همه صحبت از قیمت امتیاز حدس و گمان محض است. امیدوارم ما را به دانستن بیشتر در ماه آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن