این است چگونه سریع یک Tesla Roadster مجهز به SpaceX پیشرانه به نظر می رسد مانند

همیشه تعجب که چگونه سریع یک ماشین به طور بالقوه می تواند برود اگر آن را به حال موشک پیشرانه نصب شده بر روی آنه

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

همیشه تعجب که چگونه سریع یک ماشین به طور بالقوه می تواند برود اگر آن را به حال موشک پیشرانه نصب شده بر روی آنها ؟ ما مطمئن نیستید که چگونه امن آن خواهد بود اما به لطف @Pslavi در توییتر او قرار داده است با هم یک مفهوم تصویری است که با استفاده از یک بیت از ویرایش ویدئو به تصور کنید که چگونه سریع یک تسلا روداستر می تواند (و آنچه در آن مانند به نظر می رسد) اگر آن را به حال SpaceX پیشرانه نصب شده بر روی آن.

تبلیغات

با توجه به @Pslavi اگر SpaceX پیشرانه بودند به نصب بر روی یک Tesla Roadster آن خواهد بود قادر به رفتن را از 0 به 60 در 1.1 ثانیه است که بسیار احمقانه است. او همچنین ادعا می کند که یک کامپیوتر استفاده می شد به کار کردن فیزیک و تجسم آن را در یک انیمیشن به طوری که آن را نه به عنوان اگر او به سادگی انداخت این هم بر اساس تخمین می زند.

ما به آن می گویند به نظر می رسد لعنتی خیلی سریع بسیار سریع تر نسبت به آنچه که این ماشین در واقع می تواند انجام دهد. برای کسانی که به دنبال یک بیت از متن تسلا قبلا نشان داد که اسب سواری خواهد بود قادر به رفتن را از 0 به 60 در 1.9 ثانیه و در حالی که یک نظری تفاوت از 0.8 ثانیه به نظر نمی رسد که مقدار آن زمانی که شما در مقایسه با سرعت از اتومبیل.

تسلا مدیر عامل Elon Musk بود نیز نشان داد که وجود دارد در حال برنامه ریزی برای ارائه یک "SpaceX بسته" برای اسب سواری به مشتریان که این امر با استفاده از سرد پیشرانه به کمک به افزایش عملکرد تا تصویری فوق باید به شما ایده خوبی از آنچه شما ممکن است قادر به انتظار اگر شما بودند به خرید این بسته برای اسب سواری.

در زمینه حمل و نقل. جزئیات بیشتر در مورد برق اتومبیل, فضا, Spacex و Tesla. منبع: electrek.شرکت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن