لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه – قصه های مسافرتی جشن مارس 4th جدید نشان

لگو جنگ ستارگان شده است در اطراف برای سال داشتن kickstarted روند بازی است که همچنان تا به این روز است. در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

لگو جنگ ستارگان شده است در اطراف برای سال داشتن kickstarted روند بازی است که همچنان تا به این روز است. در حال حاضر قصه های مسافرتی است که بازگشت به آن معتبر ترین خوبی با اسکای واکر حماسه.

این پروژه های آینده خواهد شد از ویژگی های نه همه فیلم ها در حق رای به طور کامل تعمیرشده با یک گیم پلی جدید موتور و مکانیک بنابراین حتی completionists اصلی اواز یا موسیقی دو نفری از عناوین را هنوز هم مقدار زیادی از چیزهایی برای کشف.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد بازی لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, گیم پلی, و بیشتر.

لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه اخبار – کلید هنر پرده برداری توسط قصه های مسافرتی

به جشن مارس 4th قصه های مسافرتی پرده برداری کرده است کلید هنر برای LEGO Star Wars: The Skywalker, حماسه, اذیت کردن آنچه با این بازی های آینده. تدوین تمام نه فیلم به یاد حماسه بازیکنان می توانند انتظار واقعا عظیم ماجراجویی یک بار این اراضی بعد از این سال.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Warner Bros Interactive Entertainment تایید کرد یک سال 2020 تاریخ انتشار برای اسکای واکر حماسه در سراسر PS4, Xbox One و PC. پول ما در یک سوئیچ انتشار کنار کنسول های نسل بعدی ،

مرتبط با: فاینال فانتزی 7 بازسازی نقد و بررسی

لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه گیم پلی پیش نمایش – چگونه آن را بازی ؟

من تا به حال یک فرصت برای دیدن پشت سر-بسته-درب های نسخه ی نمایشی برای اسکای واکر حماسه در E3 2019 و من دور آمد با احساسات من در لگو عناوین به طور کامل reinvigorated. دیگر من انتظار دارم ساده ماجراجویی platforming با بی اهمیت پازل و نور اکتشاف.

استودیو چشم انداز جدید است که به مراتب بزرگتر انعکاس آزادی از آسمان هیچ انسان به جای خطی اسکریپت سطوح. بدیهی است که دومی را هنوز هم خواهد بود در حال حاضر با 9 فیلم بودن یا به طور کامل تعمیرشده آورده و یا به لگو موردتوجه برای اولین بار. مسن فیلم نیست فقط remasters آنها ساخته شده است از زمین تا با یک موتور جدید.

مرتبط با: Cyberpunk 2077

Lego Star Wars Skywalker Saga

E3 2019 ارائه آغاز می شود با یک خط خطی از طریق رابط کاربر ارائه نه همه فیلم در به راحتی در دسترس انتخاب منو. پس از داده های یک تور کوتاه ما محوری به هزاره شاهین گرفته شده و به شن و ماسه خیس دشت Tatooine.

یکی از اولین چیزهایی که من متوجه چشم انداز. شما در حال حاضر بازی از سوم شخص دیدگاه های مشابه از پشت شانه بسته شدن در و این بازیکن در یک راه متفاوت به آنچارتد یا خدای جنگ. به جز شما شایان ستایش لگو مجسمه سفالین رنگی. در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند یک نیشگون گرفتن و کشیدن این تبدیل چگونه من مشاهده محیط اطراف من.

در نسخه ی نمایشی ما گرفته شد از طریق آنچه که ظاهرا کوچک بخش از این کهکشان عظیم شناور از طریق تنگ دالان و گسترده دسر تمام خزنده با جذاب کلکسیون. خاتم هنوز در حال گسترش در همه جا, بنابراین من انتظار مینی کیت واقعی و جدی سنج نمی خواهید در هر نقطه. اگر آن نمی باشد شکست نمی, آن را تعمیر کنند.

جنگ شده اند بازرسی و نگهداری انبوه با یک دسته کوچک موسیقی جاز سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به رشته با هم حملات که بسته است که سلاح های شما مجهز شده است. تیراندازی نیز تغییر داده شده است به محاکمه و درست تبلیغات (هدف پایین مناظر) روش که با این نسخهها کار واقعا خوب ارائه یک قفل بر روی گزینه ای برای بازیکنان جوان است.

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

Lego Star Wars Skywalker Saga

نه از این اضافات در حال رفتن برای به چالش کشیدن شما بیش از حد از آنجا که در هسته ی اصلی آن این است که هنوز هم یک تجربه ایجاد شده برای تمام سنین. اما خوب است که من می دانم و نسل جوان از بازیکنان که عشق ورزیدن لگو عناوین خود را در دسترس بودن دلیل درخواست تجدید نظر خود را. من از رفتن به آنها را برای cutesy پاداش platforming و در داخل جهان, من در حال حاضر با آن آشنا باشد.

افزایش یافته اصلی اواز یا موسیقی دو نفری از لگو جنگ ستارگان عناوین بر روی PS2 و Xbox من خیلی هیجان زده برای دیدن اولین شش فیلم به طور کامل reimagined. این یک حقیقت تلخ است, اما طراحی سطح از کسانی که عناوین اصلی این است که در حال حاضر منسوخ شده است به بیش از حد محیط های تنگ و پازل است که فاقد پیچیدگی های اخیر نوشته است. اگر این همه دوباره با پتانسیل کامل از جنگ ستارگان در اسکای واکر قصههای ما در برای درمان.

من جوانه خودم در حالی که تایپ کردن به این, اما من هم مات و مبهوت چگونه ستارگان اسکای واکر حماسه به نظر می رسد از یک چشم انداز بصری. این همه لطف چه قصه های مسافرتی را تحلیل کرده است چگونه لگو واکنش نشان می دهد به عناصر جهان واقعی است. شن و ماسه چسبیده به پای انسان و حیوانات به عنوان آنها راه رفتن در سراسر Tatooine همان استفاده از برف و یا سرکش ذرات در فضا است. به نظر می رسد لذیذ حتی با یک سال و تغییر تا انتشار.

برداشت اول

لگو جنگ ستارگان: اسکای واکر حماسه می دهد قصه های مسافرتی فرمول یک بسیار مورد نیاز ضربه در کون, تکان دادن تا مکانیک که باقی مانده اند امری عادی برای بیش از یک دهه در حال حاضر. آن را زده و تعادل است که تضمین purists در تمام سنین احساس نمی dissapointed.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن