آندروید 11 بتا عمومی دانلود در حال حاضر در دسترس در صفحه 2 و بالاتر

گوگل راه اندازی کرده است بتا عمومی برای آندروید 11 سیستم عامل و کاربران با گوشی های سازگار می توانید سعی کنید

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

گوگل راه اندازی کرده است بتا عمومی برای آندروید 11 سیستم عامل و کاربران با گوشی های سازگار می توانید سعی کنید از ویژگی های جدید امروز.

اگر شما یک پیکسل 2, 3, 3a یا 4 سری تلفن, شما قادر خواهید بود به ثبت نام در آندروید 11 beta برنامه و دانلود اولین نسخه بتا عمومی امروز.

تا به حال نسخه های بتا شده اند محدود به ثبت رسیده اما در حال حاضر می تواند از درگیر شدن بیش از حد. با توجه به این که اولین بتا عمومی ما نمی توصیه به نصب این خود اصلی گوشی اما اگر شما یک صفحه ضربه زدن در اطراف و سپس در حال حاضر زمان مناسب برای درگیر شدن.

شما می توانید با ثبت نام در آندروید 11 Beta برنامه و شروع به کار با این سیستم عامل در اینجا. حتی اگر شما در ثبت نام قبلی نسخه بتا شما نیاز به ثبت نام دوباره. هنگامی که شما می توانید دستورالعمل برای دانلود بتا عمومی خود را بر روی صفحه گوشی.

آندروید 11 ویژگی های

شما قادر خواهید بود برای نمونه ویژگی های جدید بر اساس سه نقطه تمرکز برای اندروید, 11: افراد کنترل و حفظ حریم خصوصی.

شروع با مردم, آندروید, 11 ارائه خواهد شد یک بخش جدید از سایه اطلاع رسانی اختصاصی به گفتگو با ویژگی های غنی است که قادر به پاسخ یادآوری و توانایی برای تنظیم کلید های میانبر برای موضوعات در صفحه قفل خود را.

گوگل همچنین صحبت کردن حباب های جدید و رابط کاربری که به جای کلید های میانبر برای تمام مکالمات بالای فعالیت های فعلی زمانی که یک پیام جدید می آید. صدای جدید دسترسی و تثبیت صفحه کلید انتخاب "ایمن ارائه چارچوب خاص اشخاص" نیز فعال کنید.

بعد تا آن را کنترل. گوگل prioritising خود را از دستگاه های متصل در آندروید 11 با یک پنل جدید قابل دسترسی با یک فشار دکمه قدرت. این قدرت منو ما به تازگی شاهد یک توسعه دهنده بتا ارائه دسترسی به گوگل پرداخت کیف پول بیش از حد. کنترل رسانه ها نیز ارتقا با گوگل ساخت آن را راحت تر به سوئیچ بین دستگاه های خروجی برای محتوای صوتی و تصویری است که ما مطمئن شوید که به شنیدن بیشتر در مورد در روزهای آینده.

جدید با ویژگی های حفظ حریم خصوصی در اندروید 11 که بسیاری از ما در حال حاضر شنیده می شود که این توانایی را به یک برنامه یک بار مجوز جدید کنترل بیش از پس زمینه محل استفاده و تنظیم مجدد خودکار از مجوز ها پس از یک مدت زمان طولانی بدون استفاده کنید.

زیر است هفته گذشته به تعویق افتاد و آنلاین راه اندازی رویداد با توجه به ادامه تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی در ایالات متحده آمریکا گوگل تصمیم گرفته است پس از یک کلید پایین با انتشار تعدادی از پست های وبلاگ و فیلم کوتاه توضیح ویژگی های جدید است.

در یک پست وبلاگ این شرکت نوشت: "جامعه جهانی از توسعه دهندگان آندروید همواره یک نیروی قدرتمند در شکل دهی جهت پلت فرم آندروید; هر صدا برای ما مهم است. ما باید لغو مجازی راه اندازی رویداد به مردم اجازه می دهد به تمرکز بر روی مهم بحث در اطراف عدالت نژادی در ایالات متحده است. ما در حال انتشار اندروید 11 Beta امروز بسیار متفاوت فرم از طریق فرم کوتاه ویدئوها و صفحات وب است که شما می توانید مصرف با سرعت خود را هنگامی که زمان برای شما مناسب است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن