خاک 5 به نظر می رسد شگفت انگیز بر روی ایکس باکس سری X

خاک 5 در حال آمدن به ایکس باکس سری X. به عنوان بخشی از امروز را در داخل ایکس باکس ویترین ما شاهد اولین نگاه اج

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

خاک 5 در حال آمدن به ایکس باکس سری X. به عنوان بخشی از امروز را در داخل ایکس باکس ویترین ما شاهد اولین نگاه اجمالی از برخی از بازی در فیلم, و این نگاه فوق العاده است.

نسل بعدی فن آوری های مانند ray-tracing مناسب برای off-road racing sim ارائه شین از رئالیسم به گل و لای و شن شما برخورد بیش از یک طیف گسترده ای از وسایل نقلیه.

این تریلر نشان می دهد یک پورشه 911 و فورد موستانگ و همچنین تعقیب, بسته, تمام, چوبکشی و کشویی در اطراف آب-مقابل نیویورک پیگیری بسته بندی شده با خم. نگاهی به زیر آن تصاویری برای خود صحبت می کنند.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی: آنچه که ما دوست دارم برای دیدن بر روی نسل بعدی کنسول

ماشین ها همه تحت پوشش در رنگ های روشن اخلال گران و decals, نشان می دهد که بازیکنان را به یک مقدار زیادی از انتخاب در این بازی که آن را به سفارشی خود را در بازی چرخ.

تریلر flips یک از اصلی نیویورک تنظیم کردن برخی از کالسکه انجام نبرد در یک محیط که بیشتر گل و جنگل و در نهایت یک مسابقه در یک نروژی تنظیم. حتی بیشتر خواهد شد در بازی نهایی از جمله محله های فقیر نشین برزیل.

رابرت کپور از جوانان گفت: در داخل Xbox: "ما یکی از وسیع ترین محدوده از وسایل نقلیه ما تا به حال در یک خاک بازی."

کپور نیز اشاره کرد علاوه بر این از چهار بازیکن تقسیم صفحه نمایش با استناد به آن به عنوان کامل راه اندازی روز تجربه بازی برای سری X. او همچنین مهمترین آنها توضیح داد که این بازی را هر دو 60 و 120 فریم در ثانیه حالت های.

در بازی اصلی داستان تروی بیکر و Nolan North star به عنوان مربی و نمسیس بود. شما همچنین قادر خواهید بود برای جذب دنیای واقعی حامیان و توسعه روابط با آنها را به عنوان شما را از طریق بازی پیشرفت داستان.

خاک 5 تریلر به نظر می رسد در کنار تریلر جدید برای Yakuza: مانند اژدها, Madden NFL 21 و کاملا عجیب و غریب و کمی نفرت انگیز – تریلر برای تمسخر.

جدید زیرچشمی نگاه کردن در خاک یکی از جلا تر و جذاب تریلر در ترکیب با یکی دیگر از برجسته بودن "گیم" تریلر Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. (هر چند که ما واقعا ببینید چقدر گیم پلی.) نگاهی به شرح زیر است.

مرتبط با: نظر – سالن پذیرایی خدای اودین به نظر می رسد امیدوار کننده اما آن می تواند خندق یکی از Assassin's Creed بهترین امکانات

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن